Teun en anderen.
Het probleem komt vaak voor.
Zie het Topic waarnaar Evert verwijst.
Er wordt dan een Compal gestuurd. Zoiets kun je alleen in de Community regelen.
Als ik me goed herinner doet of deed het probleem zich in bijzonder voor bij 2 bekabeld aangesloten Sonos systemen.
Ik zou het Topic moeten doorlopen om de opmerkingen van Mark Ziggo hierover terug te kunnen vinden. Stond ooit als Beste antwoord.
Die moeite neem ik niet.............
Krijg inmiddels de indruk dat je zonder verder onderzoek vrij makkelijk een Compal krijgt als oplossing van het Sonos/Arris probleem. Ook al is er misschien geen sprake van een bekabelde verbinding. Zal wel uit gemak zijn. Of er blijkt toch meer aan de hand te kunnen zijn.
De Tip van je over verschillende netwerknamen voor 2.4 en 5 Ghz, kan bij problemen met verbindingen via Wifi inderdaad een oplossing zijn. Niet alleen voor Sonos. Ook voor andere apparaten die draadloos moeten worden verbonden.