overstappen

Eindelijk is de laatste druppel bereikt en loopt de emmer over

Na inmiddels een goede band te hebben ontwikkeld met de klantenservice (bel ongeveer iedere twee tot drie maanden) is het besluit genomen on geen gebruik meer te maken van ZIGGO als provider

Van morgen de zoveelste maal dat er een media box mee ophoudt en dienst weigert ze gaan ongeveer een jaartje mee

En niet er mankeert niets aan aansluitingen bekabeling etc dat is al vaker gecontroleerd als dat nodig zou moeten zijn .ook geen stof of andere mysterieuze oorzaken .

nogmaals contact met de klanten service en ja de afspraak voor de monteur gemaakt deze is inmiddels geannuleerd als hij langs komt mag hij alles meenemen wat er van ziggo in mijn huis staat ongeveer een pallet vol

Ik reken ongeveer iedere maand 100 euro af voor 75% kwaliteit en elke vorm van tegemoetkoming blijf uit
ja ik krijg iedere keer een nieuwe ontvanger en dan ben je weer een half dagje zoet mee installeren favorieten instellen lijsten bijwerken qua volgorde noem maar je kent het waarschijnlijk wel.

Het spijt me ZIGGO sinds de overname van UPC zijn jullie niet beter geworden op geen elk front

Dus bij deze vaarwel

9 Reacties

UPC heeft Ziggo overgenomen en niet andersom
Kan een moderator u niet tot andere gedachten brengen?
kan die mij voor alle ongemakken een oplossing bieden dan een jaar lang me geld terug nieuwe randapparatuur een schade vergoeding ?

dat kennen ze niet je moet het er maar mee doen
Reputatie 4
Badge +9
U bent duidelijk een ontevreden klant, maar wat uw problemen zijn wordt niet duidelijk uit uw verhaal.
ik verslijt mediaboxen en wordt niets aan gedaan
vanmiddag wel een medewerker gesprokken ineens kn ervan alles
jammer dat het pas in zijn werk gaat als je laat weten dat je vertrekt
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Geertjan,

Zo te horen staat je besluit vast wat natuurlijk heel spijtig is! Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen of sta je nog open voor een oplossing om bij ons te blijven, stuur mij dan een PM met je klantnummer en adres. Ik bespreek het graag met je.

Groet,
Thijs
De klantenservice blijft helemaal perfect, maar inderdaad is het UPC gelukt om deze klant ook aan het denken te zetten.
Morgen komt de monteur en na 2 dagen geen TV hangt alles van dit bezoek af.......
Reputatie 3
Badge +5
Ik ben in juni 2016 daadwerkelijk overgestapt naar KPN. Vanwege het vertrek van HBO konden we na 6 maanden gelukkig vroegtijdig terug naar Ziggo. Internet was subliem, dat staat buiten kijf (500Mb/s FTTH), maar de rest?
  • Slecht functionerende Arris VIP 2952 (2x)
  • Niet kunnen zien aan welke opname je reeds begonnen bent met kijken (handig bij serieopname).
  • Het niet kunnen hervatten van het kijken naar een opname.
  • Opnames maximaal 1 jaar beschikbaar.
  • HD zenders bij velen nog steeds niet op kanaalnummer 1. Om nog maar niet te spreken over de HD Glaszenders die voorlopig gewoon in de 66* reeks blijven.
  • Afgelopen week is de derde Arris VIP 2952 decoder kapotgegaan bij mijn schoonmoeder (in anderhalf jaar tijd). Bij ons is er in 6 maanden tijd 1 decoder kapotgegaan.
  • En zo zijn er nog veel meer kleine dingen...
Met andere woorden, het gras bij de buren is echt niet groener...
Reputatie 4
Badge +6
CreativeS schreef:

Met andere woorden, het gras bij de buren is echt niet groener...

Dat houdt de zaak een beet in evenwicht he.
Er stappen net zo vaak boze KPN, TELE 2 etc klanten over naar Ziggo dan andersom. Zal altijd wel zo blijven.
Reputatie 3
Badge +5
Vast wel... ik wil alleen maar zeggen: 'Er is overal wel wat!'.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics