Beantwoord

Oude CI+ v1.1 in 2017 LG 49SJ810V

Gisteren heb ik een nieuwe smart tv gekocht, een LG 49SJ810V. Nu heb ik de CI+ module paarse smit (v1.1) uit mijn oude tv (samsung uit 2010) in de nieuwe geplaatst. Helaas werkt dit niet. De TV geeft een melding dat de CI+ module niet geschikt is. Ik heb gelezen dat CI+ modules v1.1 niet werken in nieuwe TV's. Is het mogelijk om de oude CI+ te updaten, of moet ik een nieuwe aanschaffen?
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 19 november 2018, 16:46

Jazeker, je kan je abonnement om laten zetten in TV Start met CI+ (in bruikleen) en Internet Complete. Kan je het best even uit laten zoeken via Klantenservice, want ik weet niet precies hoe je dit zelf op de site kan aanvragen 🙂

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +12
Deze TV heeft een CI 1.3-module nodig. Nieuwe kopen of eentje huren (€2 p.m.) bij Ziggo

@AlexHelpt Volgens mij zit er nog geen CI module in mijn huidig pakket. Ik heb nu dit abonnement (zie afbeelding) en kan dit dus wijzigen. Als ik CI+ module en internet complete selecteer krijg ik dan een gratis CI+ module?
Reputatie 5
Badge +12
Jazeker, je kan je abonnement om laten zetten in TV Start met CI+ (in bruikleen) en Internet Complete. Kan je het best even uit laten zoeken via Klantenservice, want ik weet niet precies hoe je dit zelf op de site kan aanvragen 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Je kunt je eventueel oude abo omzetten naar een nieuwe zonder dat je meer betaalt. Welk type abonnement heb je nu?
voorbeeld: klant heeft nu alles in 1 basis ----wordt dan tv start en internet start en je hebt dan ook een gratis module.

Teun
Reputatie 1
Dus het trucje ; afstemmen op kanaal 220 en dan de cam firmware bijwerken , is niet meer actief?

Eigenlijk logisch..de tv's van nu ondersteunen ook veel meer functionaliteit..

Reageer