johncorner

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Opstartproblemen Mediabox XL

Bijna dagelijks krijgen we de Mediabox XL niet aan. Met zowel de afstandsbediening niet, als handmatig op de box zelf.

De enige optie is om hem linksachter uit en weer aan te zetten.

Wie weet de échte oplossing??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
johncorner
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We hebben het even getest en als we hem in het hoge energieverbruik gezet en dan geeft het geen problemen met de opstart.

Voor ons is dat een oplossing. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb je de Media Box XL al eens geprobeerd in de fabrieksherstel te doen en dan nog eens kijken of het werkt.

 

Is de Media Box in een Netwerk opgenomen, dan adviseer ik die eruit te halen, wegens problemen met het Netwerk.

johncorner
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:

Heb je de Media Box XL al eens geprobeerd in de fabrieksherstel te doen en dan nog eens kijken of het werkt.

 

Is de Media Box in een Netwerk opgenomen, dan adviseer ik die eruit te halen, wegens problemen met het Netwerk.

Dank je Dave voor je tips: de Mediabox heeft wel een fabrieksherstel gehad en hangt niet in een netwerk.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Misschien morgen even moderator afwachten, deze kunnen het Signaal uitmeten.

 

Dit is een Media Box XL probleem, hoop dat ze wat kunnen doen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @johncorner . Welkom hier!

Wat irritant. Goed dat je hier contact over opneemt, want op deze manier moet je natuurlijk veel te vaak wachten voor je eindelijk tv kunt kijken. 

Waar ik benieuwd naar ben; op welke energiestand in stand-by, staat de mediabox momenteel? 

En op het moment dat hij niet aan wil; gebeurt er dan niets op de mediabox? Zie je iets in het display? 

johncorner
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We hebben hem op de ecostand staan. Als hij niet aan wil, gebeurt er inderdaad niets op de mediabox, niets te zien in het display. Ook als we hem dan handmatig aan willen doen met de toets rechtsvoor gebeurd er niets.

We hebben hem bewust op de ecostand staan, vanwege het hoge energieverbruik als je hem in standby houdt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zou je, ondanks het verbruik, eens voor mij willen testen hoe het gaat wanneer je de stand aanpast? Ik ben benieuwd in hoeverre dit invloed heeft. 

johncorner
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We hebben het even getest en als we hem in het hoge energieverbruik gezet en dan geeft het geen problemen met de opstart.

Voor ons is dat een oplossing. 

johncorner
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik bedoel: dit is voor ons GEEN oplossing!

Uitgelicht topic