1
Vraag
2
Reacties
sannelars

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw instellen zenders

Bij het opnieuw instellen van de zenders geeft hij netwerkfrequentie 474.00 onjuist. We hebben een Philips tv. Ik kom niet verder. Iemand een idee? Moet er een update plaatsvinden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Wil je onderstaande instellingen doorvoeren?

Frequentie: 47400, 474000 of 474
Netwerk-ID: 5555 of 05555
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875

Je tv geeft aan hoeveel nullen je moet invullen tijdens de installatie.

Heb je een Philips tv uit de 6000 serie?

Philips-tv's uit 2010 en tv's uit de 6000 serie of hoger met bouwjaar 2011 kunnen met netwerk-ID 5555 de zenders niet onthouden. Hierdoor zou je om de paar dagen naar nieuwe zenders moeten zoeken en dat is natuurlijk erg onhandig. Daarom hebben we voor deze Philips-tv's andere netwerk-ID's beschikbaar. Heb je een nieuwere Philips-tv? Gebruik dan altijd netwerk-ID 5555.

Zijn de bovenstaande instellingen niet de juiste voor jou? 
Televisies van Philips hebben verschillende menu's. Om erachter te komen welke instructies je dan nodig hebt, kun je het beste kijken op de site.

< Geavanceerde instellingen Philips TV's >

Bekijk in context

6 Reacties 6
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
De frequentie is afhankelijk van de gebruikte CI module. Wellicht kom je hiermee verder?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/activeringscode-frequentie-netwerk-id-instellen/#Via%20een%20CI%2B%20module
sannelars
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, helaas werkt dit niet. Ik heb al het een en ander opgezocht, gelezen en geprobeerd maar helaas.

Willem-A wrote:
De frequentie is afhankelijk van de gebruikte CI module. Wellicht kom je hiermee verder?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/activeringscode-frequentie-netwerk-id-instellen/#Via%20een%20CI%2B%20module
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
Hallo sannelars die frequenties die willem aan geeft moeten goed werken want ik heb zelf ook diverse philips ktvs.
is dit niet het geval raad ik je aan om naar die winkel te gaan waar je die tv gekocht hebt.
ook is het heel belangrijk dat je binnen bekabeling goed is.
ik hoop dat je hier wat aan hebt anders zie ik het wel. vrg honda
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag sannelars,

mee smaken wat installeren betreft heb ik eigenlijk niet, maar is de Tv wel up-to-date? Die moderne krengen weigeren al snel dienst als de software is verouderd. En anders inderdaad de installatie goed nalopen en/of even contact opnemen met je winkelier of Philips.

Mvg. Willem.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Wil je onderstaande instellingen doorvoeren?

Frequentie: 47400, 474000 of 474
Netwerk-ID: 5555 of 05555
Modulatie: 64-QAM
Symboolsnelheid: 6875

Je tv geeft aan hoeveel nullen je moet invullen tijdens de installatie.

Heb je een Philips tv uit de 6000 serie?

Philips-tv's uit 2010 en tv's uit de 6000 serie of hoger met bouwjaar 2011 kunnen met netwerk-ID 5555 de zenders niet onthouden. Hierdoor zou je om de paar dagen naar nieuwe zenders moeten zoeken en dat is natuurlijk erg onhandig. Daarom hebben we voor deze Philips-tv's andere netwerk-ID's beschikbaar. Heb je een nieuwere Philips-tv? Gebruik dan altijd netwerk-ID 5555.

Zijn de bovenstaande instellingen niet de juiste voor jou? 
Televisies van Philips hebben verschillende menu's. Om erachter te komen welke instructies je dan nodig hebt, kun je het beste kijken op de site.

< Geavanceerde instellingen Philips TV's >

meneerTiBBE

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Soms werkt het om de televisie eerst helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Alvorens je hem weer gaat instellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic