oma coba

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnemen van serie lukt niet. Stelt steeds maar 1 aflevering in.

Ls als ik een serie opneem met de mededeling alles van dat seizoen dan moet ik de volgende aflevering weer intikken .Hij doet het niet zoals het moet,en is bij alle series.Gaarne een oplossing.
7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @oma coba. Goed dat je hier een topic over opent. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke opname opnieuw moet instellen, als je voor de hele serie kiest. Dit gaan we oplossen!

Laten we bij het begin beginnen. Wat voor apparaat gebruik je voor het opnemen (welke mediabox merk/type)? En hoe vol zit de schijf? Weet je wat automatisch schijfbeheer is en zo ja; staat deze aan of uit? 🙂

Check ook dit topic met goede vragen en tips over dit onderwerp.
oma coba
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi schijf is nog geen kwart vol en al de bescrijvingen die jij noemt is al gedaan .media box is horizon
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oke. Dus staat je automatisch schijfbeheer momenteel aan of uit? En wanneer is je TV gids voor het laatst bijgewerkt? 🙂

Ook niet onbelangrijk; lukte dit eerder wel?
oma coba
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik nog nooit gedaan ,hoe doe je dat .
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @oma coba. Je zei eerder "de bescrijvingen die jij noemt is al gedaan" maar dat is niet het geval begrijp ik?

Volg de stappen en oplossingen in dit topic eens. Hier staat beschreven hoe je alles doet 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hoe gaat het nu, @oma coba? 🙂
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hoe gaat het nu, @oma coba? 🙂



hahaha, je gaat alle topics af die in de steek gelaten zijn door de vraagstellers zeker Lycke Ziggo? Goed bezig! :wink:

Uitgelicht topic