Skillgannon

Level 5
  • 51Posts
  • 6Oplossingen
  • 7Likes

Opnames van Mediabox XL niet af te spelen op Extra Mediabox

Hallo,
Ik zit met het volgende probleempje, sinds eind december bij Ziggo. Ruim 1 1/2 jaar geleden ook. Toen kon ik, als ik beneden een programma instelde om op te nemen, dit opgenomen programma bekijken op de kleinere uitgave van de horizonbox. (Beneden een grote Horizonbox en boven 2 kleinere Horizonboxjes) Nu had ik iets opgenomen, wat ik dus later boven wilde bekijken, maar ik kon het opgenomen programma nergens vinden. Boven heb ik een Humax 5300C. Wat ik een verschrikkelijk slecht apparaat vind. Ik ben in de tussenliggende periode bij KPN geweest, maar ik ben vanwege de snelheid weer teruggegaan naar Ziggo, maar ik ben van mening dat het nog slechter is geworden dan het al was. Je moet toch gewoon op je tweede TV dezelfde programma's kunnen bekijken als op je eerste TV, maar nee bij Ziggo kan dat dus weer niet, of ze hebben mij het verkeerde apparaat toegestuurd. Waarom kan dit bij KPN wel allemaal. Die hebben gewoon overal hetzelfde kleine kastje. Omdat wij hier geen glasvezelaansluiting hebben ben ik dus voor de snelheid weer teruggegaan. Maar als het zo slecht geregeld blijft bij Ziggo ben ik weer snel vertrokken.
Skillgannon
1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Skillgannon Welkom terug bij Ziggo!

Op de extra mediaboxen kan je helaas niets opnemen en dus ook geen opnames bekijken :-(. De Ziggo Extra Mediabox XL had deze mogelijkheid wel. Helaas zijn deze uit de handel gehaald, om verschillende redenen.
Op onze site vind je de mogelijkheden van de extra mediabox.

Uitgelicht topic