1
Vraag
2
Reacties
Beem

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op internet met Humax 5200

hoe kan ik met mijn Humax 5200 op internet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dan hoef je dus niet verder te zoeken Beem ...

Het is helaas niet anders. En reken er niet op dat dit gaat veranderen. De Humax is in oud, ofwel fUPC gebied bruikbaar voor de vrije zenders, maar Ziggo levert daar alleen de NAgravision smartcards uit, waarmee de Humax niet kan werken.

En tevens is in fUPC geen ITV beschikbaar, hetgeen zeer waarschijnlijk ook niet gaat veranderen, daar dit alleen werkt met de juiste smartcard. Al met al dus niet altijd leuk voor mensen die denken dat fZiggo gebied en fUPC gebied gelijk aan elkaar zijn. Als extra:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/wat-je-moet-weten-als-je-de-humax-gebruikt-in-oud-o...

Bekijk in context

5 Reacties 5
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Door 'm te verbinden met je computernetwerk.
Dat kan bekabeld & is aan te raden.
Het kan ook met een USB Wifi Dongle.
Bekijk het Manual daarvoor.
Dat levert je Interaktieve TV van Ziggo op.
On-demand en uitzending gemist.
Geen Netflix of Youtube.
Beem
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hen ik gedaan, doch de knop TVportal doet niets, de Humax geeft aan dat hij met Internet verbonden is
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Beem wrote:
Hen ik gedaan, doch de knop TVportal doet niets, de Humax geeft aan dat hij met Internet verbonden is


Doet die toets niets of zie je een foutmelding? In dat eerste geval is het raadzaam een fabrieksreset uit te voeren van de Humax, waarna je alles opnieuw instelt. Voer dit uit zonder de HDD te formatteren (standaard).

Word er een foutcode weergegeven, geef dan aan welke.

En gebruik je de Humax wel in oud Ziggo gebied, met bijpassende smartcard? Alleen dan kun je gebruik maken van Interactieve Tv. Zonder smartcard, of in oud UPC gebied is dat niet mogelijk.
Beem
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas geen smartcard en in het oude UPC gebied. Gaat dat in de toekomst veranderen?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dan hoef je dus niet verder te zoeken Beem ...

Het is helaas niet anders. En reken er niet op dat dit gaat veranderen. De Humax is in oud, ofwel fUPC gebied bruikbaar voor de vrije zenders, maar Ziggo levert daar alleen de NAgravision smartcards uit, waarmee de Humax niet kan werken.

En tevens is in fUPC geen ITV beschikbaar, hetgeen zeer waarschijnlijk ook niet gaat veranderen, daar dit alleen werkt met de juiste smartcard. Al met al dus niet altijd leuk voor mensen die denken dat fZiggo gebied en fUPC gebied gelijk aan elkaar zijn. Als extra:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/wat-je-moet-weten-als-je-de-humax-gebruikt-in-oud-o...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic