Sinds een paar dagen doet On Demand het niet meer. Ik heb een UPC mediabox (HDTV DVR). Het signaal komt binnen in de woonkamer. Daar staat ook de tv en de mediabox.
Als ik On Demand probeer te openen zie ik o.a. foutcode VD101.
Ik heb via kanaal 997 de verbindingstest gedaan. Daar staat bij "Verbindingstest" Foutmelding 2. Daarachter staat: niet goed. Bij het IP-adres van de mediabox staat 0.0.0.0. Daar staat ook "niet goed" achter.
De telefonische medewerkers van Ziggo kunnen mij niet helpen om het probleem op te lossen en willen de box omruilen.
Ik heb van alles geprobeerd om On Demand weer aan de praat te krijgen. Ik heb de box teruggezet naar de fabrieksinstellingen, een harde reset gedaan en het plastic hoesje van de splitter gehaald zodat deze goed stevig in de wandcontactdoos steekt. Maar het probleem blijft bestaan.
Er is momenteel geen storing in mijn postcodegebied. Die was er wel op 17 oktober. Dat was een grote storing: tv, internet en telefoon deden het niet, en ook de iPad kon ik niet gebruiken want geen Wifi. De storing zou naar verwachting de volgende dag om 8:00 uur voorbij zijn maar ik kreeg pas na een aantal dagen een sms van Ziggo dat het probleem was verholpen. In die sms stond ook een telefoonnummer dat ik kon bellen in geval er bij mij nog problemen zouden zijn maar ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt en dus ook dat nummer.... Ik denk dat het probleem mogelijk met die storing te maken heeft.
Ik heb alleen op 17 oktober een aantal uur met het probleem te maken gehad. Daarna heb ik geen storing meer gehad totdat sinds een paar dagen On Demand het niet meer doet.
Verder werkt alles goed, er is goed beeld op alle zenders, de tv gids werkt normaal en ik kan opnemen en de opnames bekijken.
Heeft iemand een idee waar het probleem zit en wat ik zelf nog kan proberen?