Ik heb precies hetzelfde probleem.
Volgens Ziggo ‘zal het wel aan de Cisco ontvanger liggen’.
Daarop is echter geen garantie meer.
Gezien het feit dat er zo veel mensen zijn die ditzelfde probleem ervaren, is het onwaarschijnlijk dat alle Cisco ontvangers plotseling een probleem hebben.
Ziggo zal wel ‘iets veranderd hebben’ waardoor iedereen met een oude, maar nog altijd (tot voor kort) prima functionerende Cisco ontvanger ineens een probleem heeft.
Ik wil niet suggereren dat er sprake is van kwade opzet, maar het komt Ziggo natuurlijk wel goed uit als mensen met een oude Cisco ontvanger moeten overstappen naar een ontvanger waarvoor maandelijks betaald moet worden.
Aangezien het geen incident is, lijkt het me vanzelfsprekend dat Ziggo dit probleem serieus neemt en oplost.
Ook ik heb alle stappen doorlopen om de Cisco ontvanger te resetten: de zenders herinstalleren, terug taan naar de fabrieksinstellingen. Dat heeft eenmaal gewerkt waarna ‘On Demand’ het weer twee dagen deed. Toen kwam het probleem terug en werkte het resetten niet meer. Gek genoeg ging het probleem daarna ‘plotseling vanzelf’ weg, om een paar dagen later weer terug te komen. Nu is het al twee weken ellende.
De indicatie is heel duidelijk: als de groene LED links van de klok knippert, heb je een probleem. Als het doorlopend aan is, is het prima.
LOS DIT OP, ZIGGO!