N.N. wrote:
Tonnie69 wrote:
Ik heb dus ook hetzelfde probleem "rode knop werkt niet" en geeft als melding "niet beschikbaar".
Heb een Samsung KS7000 en het werkt alleen als ik de fabrieksinstellingen weer terug zet. Dit is erg omslachtig en kost veel tijd (accounts opnieuw instellen van netflix, youtube, samsung etc) Hoop dat er snel een oplossing komt ...
Als je hbb-tv in het menu van de tv uitsckakelt dat het dan ook niet?
Ga naar systeem dan naar dataservice en dat uitschakelen.
Raar maar waar, de rode knop werkt nu weer wel... maar is niet stabiel, om te testen heb ik hem een paar keer aan en uit gezet (ziggo on demand/rode knop) en af en toe krijg ik "niet beschikbaar" in beeld.
Ik heb wel de locatie gevonden waar ik de HBBTV kan aan & uitzetten op mijn Samsung (KS7000 incl CI+module door Ziggo geleverd): Instellingen > Zenders > Expertinstellingen > HbbTV > aan/uit.
Of ik de HbbTV aan of uitzet geeft geen verschil.. maar blijft instabiel zoals boven beschreven.