Dag
Mouad ik snap je frustratie en reactie, maar ook ik ben gewoon een klant welke belangeloos helpt en dus helaas. ook niet overal vat op heeft. Maar is er hulp nodig vanuit Ziggo zal ik daar zeker achteraan gaan.
Een nieuwe kabel is altijd goed, en de sterkte is nu echt zeer goed. De Humax kan met minder toe, maar als dat omhoog gaat met een nieuwe kabel, betekent dat dus dat de oude niet heel goed zijn werk doet.
Maar rechtstreeks aansluiten op het AOP laat dus een BER van 0 zien begrijp ik. Dan kan het ook nog de POA zijn die voor issues zorgt. Maar ook deze valt onder Ziggo. En soms komt het voor dat Internet/modem en decoder elkaar in de weg zitten.
Nu we dus weten dat het aan het beginpunt mis moet gaan, lijkt het me goed een moderator te vragen of er een monteur je kant op gestuurd kan worden, want het moet natuurlijk wel goed worden opgelost. Lijkt dat je wat? Je kan wellicht ook zelf een monteur bestellen via de helpdesk, maar een moderator kan vaak wat meer voor je doen. Ik zal hierbij vragen of
Lycke Ziggo ernaar kan kijken en hoop dat dit z.s.m. gebeurt.