Svdburgt02

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

On demand CI module werkt niet bij Hitachi Tv

Sinds afgelopen zomer hebben wij een Hitachi smart tv modelnr:49HK6W64. Wij hebben een CI module en kunnen alle zenders op onze tv bekijken. Internet werkt. Alleen het on demand gedeelte werkt nog steeds niet. We hebben alles gecheckt. Update tv en CI module. Verschillende modules geprobeerd, meerdere monteurs over de vloer gehad. Echter nog steeds geen oplossing, erg frustrerend! Nu al een half haar verder zonder oplossing. Hopelijk heeft iemand een idee?!
13 Reacties 13
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Misschien een domme vraag maar je woont wel in fZiggo gebied in niet in fUPC?
In die laatste werkt on demand niet met een CI+ module.
De monteurs weten dat wel maar je weet maar nooit.
Svdburgt02
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja wij wonen gewoon in ziggo gebied. Alle functies op de tv werken. Zenders doen t ook gewoon. Echter de on demand functie niet.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Kun je wel hbbtv werkend krijgen?
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Gebruik je wel een 1.3 module??? en ondemand staat wel aan neem ijk aan?
spanning al een poosje van de tv gehad?

Teun.
Svdburgt02
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja alle opties geprobeerd. Spanning eraf, nieuwe module, eerste een Smit nu quantis. 1.3
Svdburgt02
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hbbtv doet t wel, NPO start werkt wel maar dan met de melding dat de CI module niet werkt (ik kan wel alles terugkijken op NPO start, dan verdwijnt de melding weer). Netflix en internet doet t gewoon.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hbbtv en on demand zitten toch onder de zelfde rode knop?
Als je Hbbtv eens uitschakelt wat gebeurt er dan?
Svdburgt02
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat is dus t gekke. On demand doet dus niks... de rest wel. Tv is wel ziggo gecertificeerd.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik zag het zo niet Svdburgt02 maar heb je de Tv ook al eens een fabrieksreset gegeven?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Svdburgt02 . Welkom hier! Goed dat je de Community hiervoor gevonden hebt ^^.
Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Hoe gaat het nu? 🙂
Svdburgt02
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is het probleem niet steeds niet opgelost. Bij ziggo al meerder malen zonder effect aangeklopt met dit probleem
het lijkt me dat de tv niet goed is gecertificeerd
morgen maar weer een klacht indienen bij ziggo?
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Net even gekeken is zeker voor 1.3. Heb je ook de nieuwste sofware op je tv? Versie v3.18.200.8. Vr gr Teun
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heb je alle privacy settings wel aangevinkt in het menu? Zie onderstaande link

https://m.youtube.com/watch?v=aAR5MjUV10M

Uitgelicht topic