Beantwoord

Npo start plus

• 9 november 2018
  • 4 Reacties
  • 22872x Bekeken

Hoe kan ik NPO start plus kijken met de mediabox van ziggo?
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 9 november 2018, 15:12

NPO Start Plus is een dienst van NPO en (nog) niet beschikbaar als app op de Mediaboxen van Ziggo.

Op moderne Smart TV's kun je via de app van NPO Start kijken. Dat geldt voor Smart TV's van Philips, Samsung en LG vanaf 2014 en van Panasonic vanaf 2016. Via Chromecast kun je de beelden vanuit de NPO Start-app via een Android- of iOS-apparaat naar de televisie versturen om op een groot scherm te kijken. Vanaf een iPhone of iPad kun je ook via Airplay streamen naar je Apple TV.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +14
NPO Start Plus is een dienst van NPO en (nog) niet beschikbaar als app op de Mediaboxen van Ziggo.

Op moderne Smart TV's kun je via de app van NPO Start kijken. Dat geldt voor Smart TV's van Philips, Samsung en LG vanaf 2014 en van Panasonic vanaf 2016. Via Chromecast kun je de beelden vanuit de NPO Start-app via een Android- of iOS-apparaat naar de televisie versturen om op een groot scherm te kijken. Vanaf een iPhone of iPad kun je ook via Airplay streamen naar je Apple TV.
Afgelopen week is de app ook voor android tv beschikbaar gekomen.
Kan dit betekenen dat deze nu ook spoedig beschikbaar is op de mediabox next?
Ik vind het een grote tekortkoming dat deze app niet op de next kan worden gebruikt.
Nee dat betekent niet dat er snel een App voor de Next komt.
Reputatie 1
Maar komt de NPO Start app wel op de Next? Ik vind de Next een prachtig apparaat, maar het ontbreken van NPO Start was wel een grote teleurstelling. Kom op Ziggo!

Reageer