Is de Tv al eens gereset? Dus terug naar de fabrieksinstellingen (kan vaak alleen worden gedaan voor het opnieuw zoeken voor zenders, maar anders even alle gegevens opschrijven v.w.b. kleur etc.) want een complete reset is beter. Of het aan de Tv ligt is zo niet echt aan te geven, want de vraag is dan of er nog een Tv in huis aanwezig is, waarop dit eventueel zichtbaar is, of juist niet. Ik zeg dus niet dat het een Samsung probleem is, daar dat in dit geval te voorbarig zou zijn. Niet dat het niet kan, maar als het alleen om deze 3 zenders gaat, zet ik er toch een beetje mijn vraagtekens bij. Kijk anders eens of het mogelijk is een decoder te vinden welke je op de Tv kan aansluiten. Wellicht is het voor je moeder eenvoudiger via een CI module te kijken, maar als ze het ook red met een decoder, en het zou wel aan de Tv liggen, kan dat wel een oplossing zijn nog een tijdje gebruik te maken van deze Tv.
Wellicht kan
Lycke Ziggo iets voor je regelen v.w.b. nogmaals de komst van een monteur te bewerkstelligen, of iets met een tijdelijke? decoder/ontvanger te regelen. Maar als er iemand is die je moeder kan helpen zou dat natuurlijk ook al fijn zijn om in ieder geval het issue op te sporen.