1
Vraag
2
Reacties
Boutje

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe tv voor mediabox

Hallo.

Ik ga een nieuwe tv kopen en vraag me af of ik ergens rekening mee moet houden met aansluitingen en dergelijke. Ik heb Ziggo tv start en nog een oude UPC Mediabox. Is die aan te sluiten op elke tv of moet ik kijken of de tv bepaalde aansluitingen moet hebben om deze box aan te sluiten ?

Bedankt voor het meedenken alvast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ais je gebruik blijft maken van de media box zal er geen grote verschillen zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ik weet niet of u al gebruik maakt van hdmi aansluitingen.. Er zijn al veel tv's (nieuwe modellen) die geen scart aansluitingen meer hebben. Als dit van toepassing is, daar wel rekening mee houden.
Boutje
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
robbo wrote:
Ik weet niet of u al gebruik maakt van hdmi aansluitingen.. Er zijn al veel tv's (nieuwe modellen) die geen scart aansluitingen meer hebben. Als dit van toepassing is, daar wel rekening mee houden.


Bedankt, dan zal het geen probleem zijn denk ik want de box is met hdmi verbonden met deze tv en geen scart, de meeste tv's zullen dan wel hdmi ook hebben. Denk dat ik een beetje in de war raakte omdat ik soms las dat een tv niet geschikt was voor een ziggo of vergelijkbare cards of modules of zoiets.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ais je gebruik blijft maken van de media box zal er geen grote verschillen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic