Beantwoord

Nieuw Modem werkt nog niet

Omdat ik geen internet ontvang in de tuin heb ik Ziggo gebeld met de vraag waardoor dit komt. Een medewerkster vertelde mij dat dit kwam, omdat ik een zeer oude modem had. Een nieuwe modem zou ze mij toesturen, zodat ik beter internet zou krijgen. En het was plug in plug uit. Modem zou het gelijk doen.
Gisteren is de modem geleverd. Vanmorgen alles gedaan, zoals in de begeleiding stond maar NEE geen internet. Helpdesk gebeld en daar werd mij verteld dat het wel 24 uur kan duren of korter (meestal wel) dat het internet het zou doen. Raar.
Nu zoveel uur later doet hij het nog niet. Belachelijk. We leven anno 2018 alles gaat super snel maar het omzetten van een modem bij Ziggo duurt 24 uur. Sorry, dit kan ik niet accepteren. Bij mobiele bundel is bijna op en dan zit ik echt om hand.
Mijn man is thuis na een operatie en dacht lekker tv (NETFLIX) ect. te kunnen kijken. Niet dus. Wie kan mij helpen om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
icon

Best beantwoord door TM0408 16 mei 2018, 18:31

Weer gebeld met Ziggo. Moesten nog een paar dingen worden omgezet en onder het bellen kreeg ik internet.

Bedankt voir de reacties

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @TM0408,
Welk modem heb je ontvangen, de witte Connectbox?
Haal deze eens van de stroom af, maak de coax los, wacht minimaal 30 seconden, sluit de coax weer aan en dan de stroom er weer op.
Na een poosje moet je drie icoontjes groen zien branden, die een paar minuten later weer uit gaan en je alleen nog een wit lampje onderin ziet branden, bij die status is het modem online.
Als je Ziggo wifispots geactiveerd hebt in MijnZiggo zou je zolang via de wifispots kunnen internetten als je daar binnenshuis bereik mee hebt.
Succes
Net weer het modem uit gedaan en na 20 seconden weer aan. Nog steeds geen internet.
Op de telefoon en iPad krijg je wel het WiFi logo. Dus wat gaat er mis.
Reputatie 7
Badge +12
Ook al even aangesloten met een utp kabel en dan hopelijk het icoontje van "activeren" gedaan??

Teun
Weer gebeld met Ziggo. Moesten nog een paar dingen worden omgezet en onder het bellen kreeg ik internet.

Bedankt voir de reacties

Reageer