nicole75 wrote:
Hier sinds maandag precies hetzelfde. Vanaf dat moment kan ik geen netflix meer kijken via mijn extra media box. :disappointed_relieved: :cry: :sob: Er staat dat de netflix app op kanaal 150 niet goed werkt op de Extra Mediabox XL. Daarom staat hij weer uit.
Ziggo beslist dus voor mij dat de app niet goed genoeg werkte, maar ik kon er prima mee leven. Als iets niet goed werkt, dan zullen klanten het ook niet gebruiken. Dus zet die app maar gewoon weer aan. Zo niet, tijd voor compensatie!
Ik weet niet in welk gebied je woont, ik woon in zuid-oost Groningen en hier gaat het dus goed met Netflix op de extra media box, maar de app moet het natuurlijk wel in het hele land goed doen.
Daarom snap ik het wel, want anders regend het straks helemaal klachten.
Ik heb begrepen dat ze er hard mee aan het werk gaan om de app te verbeteren. Ik denk gewoon dat we een beetje geduld moeten hebben. Voorlopig heb ik het boven opgelost met Googlechrome cast en dat werkt voor nu ook prima.??