Jootje74

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix kanaal op Extra Mediabox XL

Goede dag
Sinds vandaag kan ik geen netflix meer kijken via mijn extra media box . Er staat de netflix app op kanaal 150 werkt niet goed genoeg op de Extra Mediabox XL deze dus. En daarom staat hij weer uit.

Zodra we meer weten informeren we je. Op de grote Mediabox XL werkt het gewoon.

Ik heb nooit problemen gehad met me netflix dus zou graag de app weer terug willen op mijn extra mediabox zodat ik gebruik kan maken van mijn netflix.
Vriendelijke groet Jolanda
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
jethea wrote:
xGarfieldx-Dave wrote:
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.

Hoi Garfield
Oké wist ik niet, ik dacht dat de uitrol hier al gebeurd was omdat ik inmiddels al een poosje de 3.4.2 software versie had en ook al een poosje prima Netflix boven kon kijken viade apps van de extra mediabox XL. Ik had er al over opgebeld en kreeg toen als uitleg dat volgens ziggo, de Netflix app niet goed werkte via de apps en dat ze aan het zoeken waren naar een oplossing.
Best wel gek want hier deed de App het prima, maar dat kan natuurlijk verderop in het land niet zo zijn en iedereen moet natuurlijk een goed functionerende app krijgen. Ik kan verder Videoland en alle andere apps die ik gebruik wel goed ontvangen via apps...?



Houd het even in de gaten en mocht het zijn dat het lang duurd, geef Anne of Serkan een PB omdat we klantpanel testers zijn en daarom moeten we eerst hun benaderen voordat we helpdesk benaderen, zei kunnen je meer uitleg geven :wink:

Klopt joh, we mogen Serkan en Anne benaderen, maar ik meende ergens gelezen te hebben dat we voor de 3.4.2 software nu gewoon de helpdesk moesten bellen en eventueel hen mochten benaderen. Dus als het echt te lang duurd kan ik inderdaad altijd nog contact met één van hen opnemen.

Bekijk in context

20 Reacties 20
JJDooM

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag precies hetzelfde, geen netflix meer op de extra mediabox xl in de slaapkamer. Dit terwijl ik ook nooit geen problemen had. Kan dit weer aangezet worden ?
Yvojan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde verhaal hier... geen probleem met extra box en Netflix. Dus graag weer terugzetten, alsjeblieft.
Donadoni

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
same story here..... graag terugzetten!!!
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
Hier ook, ik heb beneden op de hoofdbox wel Netflix, maar boven op de extra mediabox XL niet.
Dit is niet leuk, eerst ben je blij en krijg je de app en vervolgens is de app weer weg.
Ik heb boven nog een wat oudere tv met maar 1 HDMI en dat is jammer want nu kan ik de Chrome kast er ook niet opzetten, anders deed ik dat.....
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
Ik heb het al uitgevogeld, ik zag dat de kleine extra mediabox ook een scart had, dus heb ik die daar op gezet en de Google Chrome cast aangesloten op die ene HDMI van de tv en walla, ik kijk nu boven Netflix via de Chrome cast....
Als Netflix het boven weer doet in de apps, ga ik weer over op de extra mediabox met HDMI, want dat kijk wel iets mooier dan via de scart?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
jethea wrote:
Ik heb het al uitgevogeld, ik zag dat de kleine extra mediabox ook een scart had, dus heb ik die daar op gezet en de Google Chrome cast aangesloten op die ene HDMI van de tv en walla, ik kijk nu boven Netflix via de Chrome cast....
Als Netflix het boven weer doet in de apps, ga ik weer over op de extra mediabox met HDMI, want dat kijk wel iets mooier dan via de scart?


Noord-Holland is net een paar weken voorzien van de App diensten, dus Friesland en Groningen komen er ook wel achter aan, per provincie, even geduld

jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.

Hoi Garfield
Oké wist ik niet, ik dacht dat de uitrol hier al gebeurd was omdat ik inmiddels al een poosje de 3.4.2 software versie had en ook al een poosje prima Netflix boven kon kijken viade apps van de extra mediabox XL. Ik had er al over opgebeld en kreeg toen als uitleg dat volgens ziggo, de Netflix app niet goed werkte via de apps en dat ze aan het zoeken waren naar een oplossing.
Best wel gek want hier deed de App het prima, maar dat kan natuurlijk verderop in het land niet zo zijn en iedereen moet natuurlijk een goed functionerende app krijgen. Ik kan verder Videoland en alle andere apps die ik gebruik wel goed ontvangen via apps...?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
jethea wrote:
xGarfieldx-Dave wrote:
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.

Hoi Garfield
Oké wist ik niet, ik dacht dat de uitrol hier al gebeurd was omdat ik inmiddels al een poosje de 3.4.2 software versie had en ook al een poosje prima Netflix boven kon kijken viade apps van de extra mediabox XL. Ik had er al over opgebeld en kreeg toen als uitleg dat volgens ziggo, de Netflix app niet goed werkte via de apps en dat ze aan het zoeken waren naar een oplossing.
Best wel gek want hier deed de App het prima, maar dat kan natuurlijk verderop in het land niet zo zijn en iedereen moet natuurlijk een goed functionerende app krijgen. Ik kan verder Videoland en alle andere apps die ik gebruik wel goed ontvangen via apps...?


Houd het even in de gaten en mocht het zijn dat het lang duurd, geef Anne of Serkan een PB omdat we klantpanel testers zijn en daarom moeten we eerst hun benaderen voordat we helpdesk benaderen, zei kunnen je meer uitleg geven :wink:
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
jethea wrote:
xGarfieldx-Dave wrote:
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.

Hoi Garfield
Oké wist ik niet, ik dacht dat de uitrol hier al gebeurd was omdat ik inmiddels al een poosje de 3.4.2 software versie had en ook al een poosje prima Netflix boven kon kijken viade apps van de extra mediabox XL. Ik had er al over opgebeld en kreeg toen als uitleg dat volgens ziggo, de Netflix app niet goed werkte via de apps en dat ze aan het zoeken waren naar een oplossing.
Best wel gek want hier deed de App het prima, maar dat kan natuurlijk verderop in het land niet zo zijn en iedereen moet natuurlijk een goed functionerende app krijgen. Ik kan verder Videoland en alle andere apps die ik gebruik wel goed ontvangen via apps...?



Houd het even in de gaten en mocht het zijn dat het lang duurd, geef Anne of Serkan een PB omdat we klantpanel testers zijn en daarom moeten we eerst hun benaderen voordat we helpdesk benaderen, zei kunnen je meer uitleg geven :wink:

Klopt joh, we mogen Serkan en Anne benaderen, maar ik meende ergens gelezen te hebben dat we voor de 3.4.2 software nu gewoon de helpdesk moesten bellen en eventueel hen mochten benaderen. Dus als het echt te lang duurd kan ik inderdaad altijd nog contact met één van hen opnemen.
JJDooM

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.


Dus het was eerst uitgerold en daarna niet meer ? Want ik had het toch ? Of was het landelijk aanwezig en daarna voor twee provincies aangezet en de rest weer uit. Ik snap niet dat ze het eerst dan uitrollen en daarna weer uitzetten ? (in in mijn geval dus perfect 1 maand heeft gewerkt) Weet jij hoe dat dan zit ?
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
JJDooM wrote:
xGarfieldx-Dave wrote:
De extra Media Box wordt langzamer hand naar de extra app diensten omgezet, dus niet getreurd.
Ziggo is bezig met een landelijke uitrol en het wordt stap voor stap gedaan, heb even geduld want er wordt aangewerkt.

JJDooM
Dus het was eerst uitgerold en daarna niet meer ? Want ik had het toch ? Of was het landelijk aanwezig en daarna voor twee provincies aangezet en de rest weer uit. Ik snap niet dat ze het eerst dan uitrollen en daarna weer uitzetten ? (in in mijn geval dus perfect 1 maand heeft gewerkt) Weet jij hoe dat dan zit ?

Apps voor de extra mediabox XL waren al gewoon uitgerold, je kan nog steeds de andere apps bekijken, maar alleen de Netflix app heeft een probleem, daarom hebben ze die er even tussen uit gehaald, op de hoofd mediabox XL, kun je nog wel netflix bekijken.
nicole75

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes
Hier sinds maandag precies hetzelfde. Vanaf dat moment kan ik geen netflix meer kijken via mijn extra media box. :disappointed_relieved: :cry: :sob: Er staat dat de netflix app op kanaal 150 niet goed werkt op de Extra Mediabox XL. Daarom staat hij weer uit.
Ziggo beslist dus voor mij dat de app niet goed genoeg werkte, maar ik kon er prima mee leven. Als iets niet goed werkt, dan zullen klanten het ook niet gebruiken. Dus zet die app maar gewoon weer aan. Zo niet, tijd voor compensatie!
jethea

Level 1
  • 871Posts
  • 6Oplossingen
  • 88Likes
nicole75 wrote:
Hier sinds maandag precies hetzelfde. Vanaf dat moment kan ik geen netflix meer kijken via mijn extra media box. :disappointed_relieved: :cry: :sob: Er staat dat de netflix app op kanaal 150 niet goed werkt op de Extra Mediabox XL. Daarom staat hij weer uit.
Ziggo beslist dus voor mij dat de app niet goed genoeg werkte, maar ik kon er prima mee leven. Als iets niet goed werkt, dan zullen klanten het ook niet gebruiken. Dus zet die app maar gewoon weer aan. Zo niet, tijd voor compensatie!

Ik weet niet in welk gebied je woont, ik woon in zuid-oost Groningen en hier gaat het dus goed met Netflix op de extra media box, maar de app moet het natuurlijk wel in het hele land goed doen.
Daarom snap ik het wel, want anders regend het straks helemaal klachten.
Ik heb begrepen dat ze er hard mee aan het werk gaan om de app te verbeteren. Ik denk gewoon dat we een beetje geduld moeten hebben. Voorlopig heb ik het boven opgelost met Googlechrome cast en dat werkt voor nu ook prima.??
Zairanil

Level 2
  • 10Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes
Lange tijd kon ik netflix kijken op de extra mediabox. Sinds een weekje niet meer. Ik baal enorm!!
Gzz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit in Noord-Holland. Zelfde hier (eerst wel, werkte prima boven in de slaapkamer en nu helaas toch weer uit). Er komt een super agenda verklaring in beeld als je zelf naar kanaal 150 gaat (zie screenshot).
Vreemd hoor, na eerst lekker maken nu weer teleurstellen.... typisch weer klanten aan het irriteren, Ziggo?
Jootje74
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik in Flevoland Almere. Ik ga zeker geen kosten maken om netflix weer te kunnen kijken in de slaapkamer als het gewoon gewerkt heb gratis en voor niks. Maar ja we moeten het er maar mee doen tot ziggo vindt dat de app wel goed is. Heb de ps3 maar terug gezet :relaxed:
Petert87

Level 6
  • 121Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes
Ziggo wordt bij mij aangesloten vanaf 20 februari. Hoop dat het dan weer werkt. Dit is eigenlijk wel een beetje een vereiste. Met KPN kan het al veel langer.

Is er een indicatie, wanneer het weer zal werken?
martens117

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja balen valt mij ook sinds een paar dagen op dat er geen netflix meer tussen staat bij de extra mediabox. dit deed het voorheen dus wel en nu niet meer . dus nu weer gerommel met die chromecast en een media box op de slaapkamer . en verplicht om voor de kinderen ook nog een chromecast te halen voor die paar keer dat ze ook boven netflix willen kijken . het werkte redelijk goed dus waarom helemaal verwijderen?

Uitgelicht topic