1
Vraag
2
Reacties
Wolfje94

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Na verhuizing geen ontvangst van Internet en Televisie

Goedenavond,
Net verhuisd, nieuw abonnement en sinds begin van mijn abonnement ontvang ik geen internet & TV. Connectbox wifi lampje is wel groen, onderste knippert groen.

Humax ontvangt geen signaal, code E48-32.
Alle kabels zijn goed aangesloten, connectbox is al gereset. Het aansluitpunt is twee dagen geleden vervangen omdat ik dus geen ontvangst had. Nu helaas nog niks. Monteur kan eind volgende week pas langskomen maar ik moet toch echt school opdrachten maken.

Alles ook al van het stroom gehad. Bij de klantenservice konden ze zien dat ik niks ontvang. Ik kon ook alleen mijn abonnement telefonisch afsluiten, via internet stond er ‘neem contact op met de klantenservice’.

Bij voorbaat hartelijk bedankt voor de hulp!

Edit; de hoofdaansluiting zit in de woonkamer en dat is tevens de enige aansluiting.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Welkom Wolfje94 Op het Ziggo forum!

Dit forum is een Klant Helpt Klant forum, Maar eens in de zoveel tijd komen de Ziggo moderators Ook kijken en helpen

Ik snap dat het heel vervelend is dat je niet kan werken aan school opdrachten

Misschien een idee om contact op te nemen met de klantenservice?

deze zijn Telefonisch bereikbaar via 0900-1884 of via de Chat (De chat verschijnt rechts onderin op de pagina zodra iemand beschikbaar is).

Ik heb namelijk een vermoeden dat er iets in het Order systeem nog niet doorgelopen is

Zou je ons kunnen laten weten of het probleem opgelost is door Het Helpende antwoord als Beste antwoord te markeren?

-Dirk

Bekijk in context

11 Reacties 11
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Welkom Wolfje94 Op het Ziggo forum!

Dit forum is een Klant Helpt Klant forum, Maar eens in de zoveel tijd komen de Ziggo moderators Ook kijken en helpen

Ik snap dat het heel vervelend is dat je niet kan werken aan school opdrachten

Misschien een idee om contact op te nemen met de klantenservice?

deze zijn Telefonisch bereikbaar via 0900-1884 of via de Chat (De chat verschijnt rechts onderin op de pagina zodra iemand beschikbaar is).

Ik heb namelijk een vermoeden dat er iets in het Order systeem nog niet doorgelopen is

Zou je ons kunnen laten weten of het probleem opgelost is door Het Helpende antwoord als Beste antwoord te markeren?

-Dirk
Wolfje94
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Dirk!
Twee dagen geleden kwam Marjolein van de klantenservice er achter dat de bestelling nog niet geactiveerd was, toen ontving ik ook pas welkomst mailtjes. Nog steeds geen verbinding, toen contact gehad met Anil en die had als enige oplossing helaas de monteur sturen. Ze doen iig hun best!

Edit: ik zie net op mijn rekening dat er nog geen geld is afgegaan, dat lijkt mij frappant. Ik neem nu even contact op met de klantenservice, misschien dat het daar ergens fout gaat. Ik houd je op de hoogte!

Daar ligt het niet aan, factuur is gelukkig onderweg. Het advies was helaas weer wachten op de monteur. Ik snap dat het lastig op te lossen is, wel jammer natuurlijk!
Wolfje94
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Tijdens het scrollen blijkbaar ervoor gekozen dat het beantwoord is, oeps!
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Wolfje94 wrote:
Tijdens het scrollen blijkbaar ervoor gekozen dat het beantwoord is, oeps!

Kan natuurlijk gebeuren..

gelukkig sluiten deze reacties pas een paar uur later als ik het goed heb, en anders mag je me altijd een Prive bericht sturen!
Wolfje94
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
H-Dirk ik heb internet geregeld via een ‘wifispot’ welke te vinden is op Mijn Ziggo > Internet! Gelukkig heeft de hele straat Ziggo dus ik kan morgen huiswerk maken. Hopelijk snel weer zelf ontvangst 😉

Hartelijk bedankt voor je inzet!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
Deze topics blijven open staan tot een Ziggo moderator ze sluit, mochten ze niet meer relevant voor anderen zijn of in een ander topic verder gaan, mogelijk worden ze dan ook verplaatst naar het archief als ze niet meer relevant zijn en zij kunnen ook het juiste antwoord weer vrij geven.
Wolfje94
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik zal even updaten wanneer de monteur is langs geweest, misschien dat het iemand in de toekomst kan helpen. Thanks Be rt !
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Wolfje94 wrote:
H-Dirk ik heb internet geregeld via een ‘wifispot’ welke te vinden is op Mijn Ziggo > Internet! Gelukkig heeft de hele straat Ziggo dus ik kan morgen huiswerk maken. Hopelijk snel weer zelf ontvangst 😉

Hartelijk bedankt voor je inzet!

Kijk, dat noem ik een goede oplossing!

Inderdaad hopen dat je zo snel mogelijk verbonden wordt met het wereldwijde web, want je wil natuurlijk niks missen

Succes met je school en geniet van het weekend!

-Dirk
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Wolfje94. Tof dat je een kijkje komt nemen op de Ziggo Community, welkom!

Allereerst nog gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk heb je het ontzettend naar je zin op je nieuwe plekje. Ik kan mij goed voorstellen dat het allesbehalve handig is dat het internet offline is. Iedere dag zonder internet is één dag teveel! Be rt en H-Dirk waren er dan ook snel blij om je een aantal tips te geven. Ontzettend fijn!

Super goed dat je de Ziggo Wifispots hebt ingesteld, zodat je op deze manier toch kunt werken aan je schoolopdrachten.

Het klinkt alsof je geen of een verstoord signaal ontvangt vanuit de hoofdaansluiting. Het is dan ook zeker wijsheid om een monteur langs te laten komen, zodat deze op locatie het signaal op de hoofdaansluiting kan uitmeten en de installatie van je pakket verzorgt. Administratief is er in ieder geval niets loos. De monteur staat voor 3 oktober ingepland. Houd je ons via deze weg op de hoogte als de monteur is geweest? Zodra alles in kannen en kruiken is, dan heb je uiteraard recht op een vergoeding volgens ons Garantieplan. Naar aanleiding van je update zal ik deze direct in het systeem zetten. :blush:
Wolfje94
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
De monteur is zojuist vertrokken!

Het huis was afgesloten vanuit de kast in de straat. Logisch, want de vorige bewoner vond betalen optioneel ;]

Alles werkt nu weer uitstekend!

Vriendelijke groet,
Wolfje94
Cecilia Ziggo
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat alles weer werkt, Wolfje94. Bedankt voor de terugkoppeling en veel plezier van de diensten in je nieuwe woning!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic