Ik heb Movies en Series XL en loop tegen het volgende probleem aan als ik een film of serie uit dit pakket wil kijken met mijn CI+/smartcard combi: Er blijft een melding dat ik voor het kijken me moet abonneren.
Maar:
- Op de Horizon XL en de extra Horizon werkt M&S XL zonder problemen
- Op telefoons en tablet werkt M&S XL zonder problemen
- Op de PC met de Win10 app werkt M&S XL zonder problemen
- HBO movies & series werken zonder problemen op de CI+ module
- In de eigenschappen van de Ziggo interactieve app op de tv (rode knop) staat dat ik een M&S XL abonnement heb.
- Een net toegevoegd pakket (Film1) is meteen zichtbaar en bruikbaar op de CI+
- Heb eerder wel films gekeken via CI+. Mogelijk voor pakket is omgezet naar M&S XL.
Wat heb ik tot nu toe geprobeerd:
- Via Helpdesk: Heractiveren smartcard en na 20 minuten testen ... geen succes
- Via Helpdesk: Heractiveren smartcard en aanbevolen max 4 uur wachten .... geen succes
- Tip van forum: Via Mijn Ziggo zenderaanbod voor smartcard weer ophalen ... niet mogelijk .. fout: Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
Wat kan er nog worden gedaan zodat ik M&S XL op mijn tv's kan gebruiken via de CI+?
De helpdesk gaf aan dat de volgende optie volgens het support script een monteur is.
Maar aangezien verder alles werkt verwacht ik niet dat een monteur dit op kan lossen.