1
Vraag
2
Reageer en help mee
J.G.Vrieze

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activatiekosten vergoeden

Geachte heer, mevrouw,

Ik ben niet te spreken over mijn Mediabox XL, die moeten we nu gebruiken om programma's terug te kijken. Toen het analoge signaal er was gebruikte mijn vrouw nog een video recorder om div programma's op te nemen en terug te kijken.
We vinden het terug kijken van programma's via de media-box XL veel te omslachtig.
De toetsen vinden we veel te klein en gebruik van 2 afstand bedieningen.
Gisteravond waren bij kennissen en die hadden de nieuwe Media Box next en hij heeft ons voorgedaan het terugkijken zeer eenvoudig en met spraak. Dus nu staat onze Mediabox nutteloos en wordt niet gebruikt en kijken via de I-Pad terug maar kunnen niet gezamenlijk terug kijken op de TV.
De kennis van mij heeft de Media Box XL gratis omgeruild voor de nieuwe media Box Next zonder activatie kosten.
Ik dus vanmorgen gebeld met Ziggo en mijn klacht voor gelegd en kon worden geregeld maar wel de 19,50 euro activatiecode te betalen dit vind ik zeer slecht en niet klantvriendelijk. Ik betaal al ruim 95 euro per maand voor mijn pakket en een product wat ik niet gebruik.
Ziggo zou dit goed kunnen oplossen om de Mediabox Next zo om te ruilen zonder meerkosten, dat zou ik voor mijn maandelijkse kosten zeer klantvriendelijk vinden.

Ik hoop op een goede afloop in deze klacht.

Met vriendelijke groet,
.............
.............. (persoonlijke gegevens verwijderd door moderator)
3 Reacties 3
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Beste,

Dit is een klant helpt klant forum.

Ziggo moderators zijn niet altijd aanwezig. Dus je zult even moeten afwachten eer één van hen antwoord kan geven.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
J.G.Vrieze

Wij kunnen als medeklanten niet zoveel doen.


Maar dit is een openbaar forum. Om ongewenste telefoontjes en spam te voorkomen kun je het best je telefoonnummer en emailadres even weghalen.
Dat kan door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en kies dan voor bewerk.

Je kunt persoonsgegevens wel in je profiel opslaan , alleen Ziggo medewerkers kunnen dat zien.
Eens in de zoveel tijd lezen ze alle reacties en bieden vaak oplossing.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2181Likes
J.G.Vrieze Wij kunnen de activatiekosten van € 19,95 ook niet voor je wegnemen. Wat de beweegredenen zijn geweest om deze kosten te laten vervallen voor de genoemde kennis, is voor mij niet na te gaan. Helaas kunnen we je dus niet verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic