RINUSJE

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox xl

ik heb mediobox xl ik kon altijd mijn mediabox met de 2 toetsen aan zetten da had ik meteen beeld als ik dat nu doet gaat hij eerst zoeken dat duurt wel even hoe komt dat
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Wat je precies bedoelt is mij niet duidelijk.
Maar heb je de box al eens opnieuw gestart? Minuutje de stroom eraf.
RINUSJE
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ik de media box aan zetten had ik meteen beeld nu duurt het 1a2 minuten voor dat ik beeld heb heb de stroom al een minuut eraf gehad maar dat helpt niet
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi en welkom RINUSJE,
Het 'zoeken' (de blokjes die heen en weer gaan op het schermpje van de Mediabox XL) gebeurt vooral bij Mediaboxen die in de Eco-energiestand staan.
Kijk eens of dit 'zoeken' nog optreedt wanneer de energiestand naar 'Midden' of 'Hoog' wordt gezet:

  • Druk op de Menu-knop van je afstandsbediening.
  • Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Voorkeursinstellingen en druk op OK.
  • Selecteer Energieverbruik in stand-by en druk op OK.
  • Selecteer Hoog, Midden of Eco en druk op OK.
RINUSJE
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gedaan wat u zij ik heb hem in het midden gezet maar hij blijft zoeken rinus
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey RINUSJE . Welkom hier!
Om je goed te kunnen helpen, is het belangrijk om zo veel mogelijk te begrijpen van je huidige situatie. Kan je ons vertellen wat je precies ziet, wanneer je de mediabox en tv aan zet? Je geeft aan dat hij blijft 'zoeken'. Zie je op dat moment een melding of iets dergelijks in beeld?
RINUSJE
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geen signaal controleer de kabel aansluiting en de instellingen va uw bron aparaat druk op de afstandbediending op sourc om het aangesloten bronapparaat te selecteren dat had ik al gedaan dat staat goed maar hij blijft zoeken rinus
RINUSJE
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de media box nog niet zo lang de monteur had hem aangesloten alles dee het prima maar zo op eens is het mis ik word er een beetje moe van
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Duidelijk. Moe moet je er natuurlijk niet van worden! We kunnen dit vast samen oplossen :-).
Zie je op het moment dat je deze melding op de TV ziet ook iets in het display van je mediabox?
RINUSJE
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als de mediabox uit staat de tijd als ik hem aanzet mediabox gaat die zoeken

Uitgelicht topic