Hallo! Mijn eerste topic op dit forum. Sinds een ruime maand is het tobben: de mediabox verliest , tijdens replay, opname of Netflix kijken, verbinding met het modem. Tegelijkertijd valt de wifi weg(merkbaar op je telefoon) en de huistelefoon is niet te gebruiken.
Mb en modem zijn met een korte meegeleverde kabel verbonden, zo ook de coax kabels: alles origineel en kort.
Geen verdere apparatuur dan een draadloze verbindingset voor wifi in de schuur.
Modem is een Technicolor. Ten tijde vd storingen zie je eerst op de tv 'moment', en dan valt de verbinding weg. Diagnose geeft dan wel of geen internet verbinding aan, is het er niet dan doopt de balk bij internet snelheid ook niet op.
Verbinding komt wel wel terug, maar dit is met grote regelmaat geen kijken. Helpdesk heeft een monteur ingepland,maar waar ik bang voor ben ,is dat wanneer hij/zij er is, de storing niet op komt zetten. Iets met een speld in een hooiberg.
Is dit u bekend?
Ik kijk uit naar een reactie,fijne jaarwisseling!