j.e.scherpbier

Level 5
  • 64Posts
  • 4Oplossingen
  • 11Likes

Mediabox next niet herkend door Ziggo Go

Week geleden MBN gekregen en geïnstalleerd. Lijkt prachtig. Maar als ik op mijn pc(Windows10) of tablet (Android 6.0.1) Ziggo Go start werkt de app wel maar wordt mijn nieuwe mediabox Next niet gevonden op het netwerk. Hij verwijst nog steeds naar mijn 'oude' Mediabox XL. Ik kan dat niet aanpassen. Chat met klantenservice leverde de opmerking dat het vreemd was maar dat kennelijk nog niet alle diensten waren doorgezet op de servers. De medewerker kon wel zien dat alle aanmeldingen van mijn Mediabox Next en overzettingen waren doorgezet. Ook heb ik bij direct opnemen (rode knop op ab) de foutmelding cs5600. Dit lijkt een algemene foutmelding te zijn die voor vele fouten dezelfde code geeft. Zoiets als "er is iets fout gegaan, neem contact op met de netwerkbeheerder"
Kan me niet voorstellen dat nu (eind september 2019) nog niet alle services op de Ziggo servers correct zijn ingesteld. Zijn er anderen met de zelfde problemen en evt oplossingen?
6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De verwerking van de gegevens loopt, helaas, niet even soepel. Even geduld aub.
j.e.scherpbier
Topicstarter
Level 5
  • 64Posts
  • 4Oplossingen
  • 11Likes
"De verwerking van de gegevens loopt, helaas, niet even soepel"?????
De MBN is op 11 september aangesloten, het is nu 19 september.
Is "niet zo soepel" een enorme understatement of is er iets anders aan de hand?
De helpdeskmedewerker zei dat hij kon zien dat alle wijzigingen in mijn abonnement (alleen nieuwe box) waren doorgezet.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Misschien moet er iets nog een duwtje of een schop hebben. Ik zal het moderatieteam vragen er naar te kijken.
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Er zijn inderdaad soms wat aanloop & opstart problemen met de Next. Ikzelf had te kampen met het wel TV kunnen kijken maar vervolgens niks op kunnen nemen of terug kunnen kijken. Erg lastig, maar ook snel verholpen na hulp van Ziggo.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Al geprobeerd in Mijn Ziggo onder producten > televisie > zenders en pincode herstellen
uit te voeren?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo j.e.scherpbier,

Dat lijkt me wel te lang te duren zo!
Zou je postcode en huisnummer in je profiel kunnen opnemen? Dan ga ik het nakijken!

Gr,

Uitgelicht topic