Schrip-11 Dat is een niet goed.
Betalen en de storing niet opgelost, dat zal zeker bekeken gaan worden.
Ik zet hier vast een paar vragen neer die zeker gaan komen om één en ander te vinden of juist uit te sluiten, als je die beantwoord kan alweer sneller een oplossing in beeld komen.
Plaats ook je adres gegevens in je profiel op de aangegeven plaats, dan kan een Ziggo moderator direct je gegevens zien en mogelijk in je apparatuur kijken.
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.
Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?