Beantwoord

Lokale zender niet beschikbaar

  • 6 oktober 2019
  • 3 Reacties
  • 99x Bekeken

Lokale zender niet beschikbaar, via ziggo.nl/E48 alle stappen doorlopen en krijg daarbij de volgende melding. "Je hebt alle stappen goed doorlopen. Helaas is het probleem nog niet verholpen. Neem contact op met onze Klantenservice. Dan kijken we samen naar een oplossing." Klantenservice telefonisch slecht bereikbaar. Tips?
icon

Best beantwoord door guusre 7 oktober 2019, 15:55

Er is momenteel een lopende storing voor een hoop lokale zenders, niet iets waar jij veel aan kan veranderen. Houdt het even in de gaten via de storingschecker voor uw eigen postcode.
Mocht deze al weg zijn en nog geen beeld? Even je zenders opnieuw ophalen zou het moeten doen.

Mod-edit: sinds ~15:00 vandaag (ma 07-10-2019) is deze storing verholpen. Er was een stroomstoring bij de leverancier waardoor wij het signaal niet binnenkregen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Kijk alles eens goed na in de installatie, en sluit in ieder geval de decoder/ontvanger/Tv eens rechtstreeks aan op het AOP (aansluiting Ziggo) met een zeer goede, liefst zo kort mogelijke kabel. E48 staat nl. voor geen signaal, ofwel, er is geen of te weinig signaal aanwezig.

Foto's maken mag uiteraard ook.
Reputatie 6
Badge +8
Welke lokale zender mis je dan? Hier zijn sinds mensenheugenis twee niet bestaande lokale zenders opgenomen in de zenderlijst op een niet gebruikte frequentie. Dan krijg je vanzelf een foutmelding.
Reputatie 2
Badge +1
Er is momenteel een lopende storing voor een hoop lokale zenders, niet iets waar jij veel aan kan veranderen. Houdt het even in de gaten via de storingschecker voor uw eigen postcode.
Mocht deze al weg zijn en nog geen beeld? Even je zenders opnieuw ophalen zou het moeten doen.

Mod-edit: sinds ~15:00 vandaag (ma 07-10-2019) is deze storing verholpen. Er was een stroomstoring bij de leverancier waardoor wij het signaal niet binnenkregen.

Reageer