Lees hier de antwoorden terug van het 'Televisie & Apps' Vragenuurtje



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

200 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Movies en series pakket voor de connect play&start met mediabox 5300C of andere standaard box zodat, iedereen movies en serie kan kijken met het pakket. dan Small pakket en Medium Pakket zodat, iedereen kan genieten van Movies en series. en replay kan gebruiken op de standaard mediabox of samsung decoder
Hoe kan ik Ziggo kijken op de camping zonder WiFi
Ik wil graag weten wanneer de vertragingen/vastlopen van replay tv gaan verdwijnen. Dit gebeurd met name wanneer ik kijk via ziggo go app en met name bij uitzendingen die veel worden bekeken.

Verder zou ik ook graag "terugkijken" via ziggo go app naar apple TV willen kunnen streamen. Staat dit op de planning?
Na een tijdje wordt mijn mediabox xl automatisch uit geschakeld en tv,kan deze tijd ingesteld worden
Ben bijzonder benieuwd wanneer de storing met wifispots wordt opgelost.
Ik betaal (en vele andere gebruikers) al jaren voor een dienst die al jaren niet werkt.

Storing is bekend op het community forum onder https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wifispots-geen-gebruikersnaam-wachtwoord-11459#post162843

Ik zou zeggen, fiks eerst dit eens voordat je andere dingen onderneemt.
En hoe gaan jullie al deze vragen in een uurtje kunnen beantwoorden? lol
Reputatie 1
Badge
Wanneer wordt het mogelijk om een 2e Horizonbox op 1 adres / perceel met meerdere gescheiden bewoners aan te kunnen schaffen? Nu moeten we het doen met een extra mediabox XL en dus hardeschijf van de horizonbox delen... Er is zo nog wel eens onenigheid over wat er dan af moet om weer ruimte te hebben voor een nieuw programma!

Mij ook prima als volledige aanbod (ALLE zenders) ook via PC of tablet / telefoon (Android) gekeken kunnen worden, inclusief alle content evt met 'parentcontrol'-cijfercode als op de Horizonbox.

En: wanneer mogelijk om een externe harddisk aan te kunnen sluiten voor extra opslag ruimte? Mij prima als dat (gecodeerd) gekoppeld is aan de Horizonbox cq abonnement en dus alleen overdraagbaar naar een andere mediabox (bijvoorbeeld binnen hetzelfde abonnement) voor als de mediabox een keer vervangen wordt. Vroeger kon je een hele bibliotheek van videobanden aanleggen, nu max 1 hardeschijf! In welke tijd leven we?

Zoeken in EGP (electronische programmagids).. waar hebben we anders de afstandsbedieninmg met volledig ABC-toetsenbord voor gekregen??

Bij Radiokanalen: haal eens die omhoog/omlaag bewegende 'horizon' eraf! Dit dekt altijd het onderste deel van de Stingray content af! Ik vernam dat dit ooit is gedaan om 'inbranden' te voorkomen voor bepaalde TV's.. Kan dit tenminste uitschakelbaar worden bij instellingen?!

Waarom zijn de radiokanalen niet in de app (pc/tablet/telefoon) beschikbaar?

Dus:
- meerdere Hoofdboxen per adres (tbv sales?!)
- externe harddisk (evt gecodeerd aan mediabox, maar wel overdraagbaar als box vervangen wordt)
- alle zenders/content ook op Ziggo-Go (de apps op PC/tablet/telefoon) evt met cijfercode
- zoeken in EGP met toetsenbord van de afstandsbediening
- verwijderen / uitschakelbaar maken van de bewegende horizon op de radiokanalen
- radiokanalen in de app beschikbaar
Vorig jaar heb ik echt heel erg veel TV storing gehad. Standaard antwoord van Ziggo was dat dit aan mijn kabels zou liggen. De laatste 3 maanden heb ik geen storing meer gehad (voor het eerst eigenlijk sinds de overname van multikabel).
Heeft men mij nou zitten voorliegen over de storingen?
Wanneer kunnen we de GO app in het buitenland gebruiken?
Snap niet dat het al kan
Nu moeten we 2.50 p/m meer gaan betalen om producten te verbeteren dus mijn verwachtingen zijn hoog
Was ik nog vergeten te vragen waneer komt er een ziggo Go app voor op de smart tv (samsung)
Dan hoef ik niet overal een kabel te trekken
Badge
Alles draait redelijk, behalve het netwerk en AMC. Wat ik ook probeer ik krijg maar geen verbinding via de horizon box met mijn apparaten. Bij AMC heb ik gigantische storing in zowel beeld als geluid. Ik kan dus niets kijken terwijl er af en toe best iets aardigs is op dat kanaal. Ook kan mijn horizon box niet worden gevonden in de Ziggo go app op mijn computer.
Nog steeds heb ik geen goed antwoord gekregen waarom ik via mijn Horizon box art.no. 21014536
ongeveer een half jaar geleden door de monteur samen met het laatste nieuwe modem ( wit )
is geinstalleerd , ik geen b.v. Divx via een stick of harddisk kan afspelen. De horizon heeft USB.

Mijn TV is een smart TV Samsung UE49K5600 met wifi, HDMI, en USB en is ook een half jaar oud.

Mijn vorige Decoder was een Humax 5200C en dat werkte prima!

Van de monteur hoorde ik dat er binnen enkele maanden een nieuwer type Horizon zou komen.

Graag hoor ik wat van u.

M.Vr.Gr.
- Wanneer wordt het mogelijk om het upscalen van de horizon box uit te zetten. Mijn TV kan veel beter upscalen dus wil ik net als vroeger geen beeldverwerkling door de horizon box laten uitvoeren.

- Ondanks het feit dat de horizon box bij mij niet dient als router is het niet mogelijk om het 5 Ghz wireless uit te zetten. Een monteur is hier zelfs al een keer langs voor geweest en kwam toen tot de ontdekking dat
ook al zet je het uit het na een tijdje toch 'vanzelf; weer aangaat. Het lijkt te maken te hebben met de mogelijkheden om een extra media box met de horizon box te kunnen verbinden (maar dat doe ik via MOka/Coax). Heel hinderlijk om een extra wireless signaal in je kamer te hebben die wellicht stoort om je wireless internet verbinding.
Hoi,
een klein vraagje:
komen er nieuwe zenders bij
bv commercieel

Met groet,
Nog een vraagje. Wanneer wordt het mogelijk om de horizonbox internet modem in bridge modus te kunnen zetten. Nu moet ik dus gedwongen een aparte modem aansluiten die ik dan vervolgens in bridge modus zet om mijn eigen (betere) router te kunnen gebruiken..
Waarom werkt de ziggo app wel in de internet explorer en waarom werkt de Windows 10 app niet naar behoren. Dat is een groot drama, veel te lang voor hij opstart en daarna veel te veel storingen. Zeker vervelend wanneer je ergens midden in zit!
Graag zou ik in het 3 in 1 pakket af willen van vaste telefonie, gebruik ik niet, heb onbeperkt bellen met mobiel, waarom kan dat er niet af? (Met uiteraard korting op mijn abo)

Waarom weer een verhoging in een paar maanden eerst € 2,- voor series en filmXL en nu per juli € 2,55 , dat is in korte tijd € 4,55 per mnd.

Waarom geen keuze in de extra gratis tv pakketten bij mobiel bellen Vodaone van het film en series pakket XL i.p.v. series en film "L" pakket waar 50 tv zenders ontbreken
En wt nota bene € 11,95 kost terwijl er in de reklame met t.w.v. € 14,95 geschermd wordt?

Waarom geen implemtatie van makkelijker zoeken in on demand alla netflix, onthouden waar je gebleven ben bij series on demand.

Oplossen vsn het traag reageren van on demand, het duurt te lang, zie netflix methode, vlot snel, ik haak vaak af omdat de omslagtige manier van zoeken een crime is.
Dit moet veel vlotter kunnen is mijn advies zeker nu er nog eens meer voor betaald moet worden.
Dit geeft mij beslist niet het "horizon" gevoel!

4K implemtatie z.s.m. doorvoeren met de nieuwe box, daar heb ik nu wel een verhoging voor over!
Reputatie 2
Badge
Ik vind het raar dat ik die laatste update nog niet heb, tevens vind ik het nog steeds oervervelend die zwarte balk zo lang in beeld te hebben, 1 a 2 seconden is genoeg.
Mijn Ziggo Go doet sinds een paar weken helemaal niks op mijn PC's en laptop. Zowel Internet Explorer 11 en Edge met Windows 7 Enterprise en Windows 10 en alle andere browsers doen het niet. Ik heb Firefox, Chrome en Opera geprobeerd met steeds een negatief resultaat, soms omdat Silverlight niet wordt ondersteund of omdat ik de melding krijg "Video onderbroken". Ik ben niet de enige met dit probleem volgens jullie forum. Diverse malen gebeld en ik krijg steeds te horen dat er aan wordt gewerkt maar dat al gedurende weken.
Alle Androids doen het goed.

Wanneer is dit opgelost?
ik heb alweer een tijdje een Horizon Box, ik ben er blij mee maar heb nog steeds klachten. ik heb al 3 of 4 keer een monteur gehad. regelmatig valt het geluid weg even op andere zender geluid weer terug.
teletekst valt de hele dag weg en komt weer terug. regelmatig geen beweging in de Horizon box vast dus weer uit en weer aan of stroom eraf. dit heb ik al de hele tijd. ik heb nog een horizonbox UPC. volgens monteur legt het daar niet aan. beeld is goed. alleen de box doet raar ook haperend beeld interactief of gewone tv haperend beeld. hij doet het in ieder geval nooit de hele dag goed. altijd probleempjes. aan monteur gevraagd of een andere horizon box zo een ziggo horizon box. monteur zegt daar ligt het niet aan. Maar ik blijf die klachten houden !!!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben. ? van deze specifieke problemen. ???? groetjes John Dierx
Oeps foutje.... ik bedoelde ingestelde opnames die verdwijnen! Had ik laatst ook weer. Gelukkig nog tijdig gemerkt en met replay tv terug gehaald en met een externe dvd recorder opgenomen. Bewerkt en op dvd gebrand. Zorg er eens voor dat je opnames kunt bewerken op de mediabox (reclame eruit knippen) en naar een externe blue ray brander kunt branden!
Oeps foutje.... ik bedoelde ingestelde opnames die verdwijnen! Had ik laatst ook weer. Gelukkig nog tijdig gemerkt en met replay tv terug gehaald en met een externe dvd recorder opgenomen. Bewerkt en op dvd gebrand. Zorg er eens voor dat je opnames kunt bewerken op de mediabox (reclame eruit knippen) en naar een externe blue ray brander kunt branden!!!!!!
Het niet kunnen opnemen c.q branden van opnamen heeft met rechten te maken, daarom zijn er ook geen dvd recorders meer te koop, alleen nog in de outletstores.
Waarom is de horizon box anno 2017 zo onmogelijk traag. Met 100+ zenders is het geen doen om bijvoorbeeld door de televisiegids te scrollen. Als je op een knop drukt duurt het vaak meer dan een seconde voor de box reageert. Met terugspoelen etc is dit ook erg irritant.
Wanneer komt er een nieuwe Horizonbox die technisch goed werkt en volkomen geluidloos is? Dit heeft de hoogste prioriteit. Gezien de reacties op het forum kampt half Nederland met problemen met de Horizonbox.
Waarom kan een defect modem wel omgeruild worden door UPC klanten o.a. in Amsterdam, maar niet door Ziggo klanten in Alkmaar?
Dat gezeur over controleert U eerst de kabels en resetten, of men dat niet weet. Dan vragen heeft U niet een beetje internet. Wat is een beetje internet???
Men gelooft de klant niet en pas na 15 dagen een monteur.
De dames en heren bij Ziggo, o.a. Hans Blom of Hilbrand willen dit zeker niet meemaken. Service en klantgericht zou hoog in het vaandel moeten staan bij Ziggo, maar is het niet.
24 tot maximaal 48 uur om iets op te lossen is normaal in deze tijd.
Reputatie 1
Al een paar weken (sinds 18 april - waren ook werkzaamheden tot 30 april) werkt replay tv niet meer op de laptop met de windows10 app. Na enkele seconden stopt het programma en komt de zandloper (rond draaiende oranje bollen) in beeld. Deze zandloper is vaak lang in beeld, langer dan de Google Ziggo app op de mobile telefoon. Kan er een update komen voor windows10 die sneller en beter is ??