Lees hier de antwoorden terug van het 'Televisie & Apps' Vragenuurtje



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

200 Reacties

Laten we eerst de belachelijke prijsverhoging terug draaien. Dan mogen jullie wat doen aan de instabiele ziggo go app. Verder de horizon box. Tja echt slecht en traag apparaat, onmogelijk dit te verbeteren. Zoals je ziet zo'n fusie heeft niet echt geholpen. Rommelproducten van UPC. Interactieve tv met alleen maar oude meuk. Klanten lopen weg, ondanks het max kanaal. Blijkbaar kak je in als monopolist. Fusie met vodaphone, zit geen hond op te wachten, ik blijf lekker bij tmobile. Dus Ziggo Geen bedrijf om trots meer op te zijn. Dus vertel mij maar eens. ik ben benieuwd, wat jullie aan al jullie slechte producten gaan doen?
Reputatie 1
Badge
1) graag ondersteuning voor Chrome bij Ziggo Go. (Je zal maar een Chromebook hebben.)
2) Opnames afspelen van mediabox xl hapert heel veel. (bederft mijn kijkplezier volkomen.)
Reputatie 4
Badge +3
Movies en series pakket voor de connect play&start met mediabox 5300C of andere standaard box zodat, iedereen movies en serie kan kijken met het pakket. dan Small pakket en Medium Pakket zodat, iedereen kan genieten van Movies en series. en replay kan gebruiken op de standaard mediabox of samsung decoder
Reputatie 1
als Ziggo alle problemen binnen redelijke termijn oplost die anderen hier opgeschreven hebben dan ben ik tevreden....Nu ben ik zeer ontevreden over: router, apps, ondersteuning....etc

...en maar blijven ontkennen dat er problemen zijn....welnee, ligt aan uw TV, PC, notebook, telefoon!! We hebben nooit van uw storing gehoord!! Ons niet bekend!! We zetten het door naar ons team van experts........
In Mijn Media - Mijn Opnamen van de Horizonbox blijven programma's staan terwijl de opname al is gewist. De titel blijft dus staan en krijg ik niet weg. Zo wordt de lijst in Mijn Opnamen ongewenst wel heel lang...
WiFi in alle modems die door Ziggo uitgegeven worden werkt gewoonweg belabberd, eigen router met WiFi functionaliteit achter je bridged ziggo modem werkt zoveel beter!
Los dat probleem eens op, of... voorheen kon je je modem direct in bridge laten zetten, nu wordt WiFi eerst uitgezet en dan moet je 24 uur later nog eens terugbellen om het modem daadwerkelijk in bridge mode te laten zetten... Dat is er niet echt klantvriendelijker op geworden!
Daarnaast heb ik ooit een poging gedaan om van de WiFi spots gebruik te maken, ook kansloos, want de helft van de apps op je telefoon doen het niet meer, via de wifispots wordt er een heleboel gefilterd, voor mij dus een onbruikbare dienst...
Hoe kan ik Ziggo kijken op de camping zonder WiFi
Laat smtp verkeer over poort 25 gewoon door naar buiten, in mijn beleving is het zo achterhaald om het dicht te zetten, poorten 465 en 587 kunnen wel gewoon gebruikt worden...
Wanneer komt er een betere versie van de Horizon box ? De huidige reageert soms niet of bevriest.
Ik wil graag weten wanneer de vertragingen/vastlopen van replay tv gaan verdwijnen. Dit gebeurd met name wanneer ik kijk via ziggo go app en met name bij uitzendingen die veel worden bekeken.

Verder zou ik ook graag "terugkijken" via ziggo go app naar apple TV willen kunnen streamen. Staat dit op de planning?
Met de ziggo go app kan ik mijn beeld via AirPlay en de Apple tv bekijken. Dus waarom dan niet meteen een native app op de Apple tv? Zijn er plannen voor zo een. Voordeel dat ik niet in alle kamers een tv kabel aansluiting heb.
Betreft drm zaken: indien het niet via Apple tv mag: maak die programma's grijs en zeg dat deze niet beschikbaar zijn en dat men wel op iPhone iPad bekeken kunnen worden.
Wanneer komt er een Ziggo Go app voor de Apple TV
Na een tijdje wordt mijn mediabox xl automatisch uit geschakeld en tv,kan deze tijd ingesteld worden
Reputatie 1
En waarom is het zo moeilijk om - als ik moet inloggen om hier te reageren - mij terug te sturen naar waar ik vandaan kwam in plaats van de nutteloze Ziggo home-page?
Ben bijzonder benieuwd wanneer de storing met wifispots wordt opgelost.
Ik betaal (en vele andere gebruikers) al jaren voor een dienst die al jaren niet werkt.

Storing is bekend op het community forum onder https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wifispots-geen-gebruikersnaam-wachtwoord-11459#post162843

Ik zou zeggen, fiks eerst dit eens voordat je andere dingen onderneemt.
En hoe gaan jullie al deze vragen in een uurtje kunnen beantwoorden? lol
Reputatie 1
Badge
Wanneer wordt het mogelijk om een 2e Horizonbox op 1 adres / perceel met meerdere gescheiden bewoners aan te kunnen schaffen? Nu moeten we het doen met een extra mediabox XL en dus hardeschijf van de horizonbox delen... Er is zo nog wel eens onenigheid over wat er dan af moet om weer ruimte te hebben voor een nieuw programma!

Mij ook prima als volledige aanbod (ALLE zenders) ook via PC of tablet / telefoon (Android) gekeken kunnen worden, inclusief alle content evt met 'parentcontrol'-cijfercode als op de Horizonbox.

En: wanneer mogelijk om een externe harddisk aan te kunnen sluiten voor extra opslag ruimte? Mij prima als dat (gecodeerd) gekoppeld is aan de Horizonbox cq abonnement en dus alleen overdraagbaar naar een andere mediabox (bijvoorbeeld binnen hetzelfde abonnement) voor als de mediabox een keer vervangen wordt. Vroeger kon je een hele bibliotheek van videobanden aanleggen, nu max 1 hardeschijf! In welke tijd leven we?

Zoeken in EGP (electronische programmagids).. waar hebben we anders de afstandsbedieninmg met volledig ABC-toetsenbord voor gekregen??

Bij Radiokanalen: haal eens die omhoog/omlaag bewegende 'horizon' eraf! Dit dekt altijd het onderste deel van de Stingray content af! Ik vernam dat dit ooit is gedaan om 'inbranden' te voorkomen voor bepaalde TV's.. Kan dit tenminste uitschakelbaar worden bij instellingen?!

Waarom zijn de radiokanalen niet in de app (pc/tablet/telefoon) beschikbaar?

Dus:
- meerdere Hoofdboxen per adres (tbv sales?!)
- externe harddisk (evt gecodeerd aan mediabox, maar wel overdraagbaar als box vervangen wordt)
- alle zenders/content ook op Ziggo-Go (de apps op PC/tablet/telefoon) evt met cijfercode
- zoeken in EGP met toetsenbord van de afstandsbediening
- verwijderen / uitschakelbaar maken van de bewegende horizon op de radiokanalen
- radiokanalen in de app beschikbaar
Vorig jaar heb ik echt heel erg veel TV storing gehad. Standaard antwoord van Ziggo was dat dit aan mijn kabels zou liggen. De laatste 3 maanden heb ik geen storing meer gehad (voor het eerst eigenlijk sinds de overname van multikabel).
Heeft men mij nou zitten voorliegen over de storingen?
Wanneer kunnen we de GO app in het buitenland gebruiken?
Snap niet dat het al kan
Nu moeten we 2.50 p/m meer gaan betalen om producten te verbeteren dus mijn verwachtingen zijn hoog
Was ik nog vergeten te vragen waneer komt er een ziggo Go app voor op de smart tv (samsung)
Dan hoef ik niet overal een kabel te trekken
Link naar reacties werkt niet
Zie dat er reacties zijn
Zet de reacties er gewoon onder
Wat slecht wie bedenkt dit?
Badge
Alles draait redelijk, behalve het netwerk en AMC. Wat ik ook probeer ik krijg maar geen verbinding via de horizon box met mijn apparaten. Bij AMC heb ik gigantische storing in zowel beeld als geluid. Ik kan dus niets kijken terwijl er af en toe best iets aardigs is op dat kanaal. Ook kan mijn horizon box niet worden gevonden in de Ziggo go app op mijn computer.
Zo te lezen een hoop klachten over Ziggo-Horizon, -Go, etc.
ZIGGO heeft nog wel wat op te lossen...
Het ergste wat wij ervaren: opnamen bekijken is soms een ramp door vastlopen van beeld en geluid. Het vastlopen gaat gepaard met een enorm schrikbarend hard krakend geluid. Soms gaat de weergave na 30 sec tot anderhalve minuut weer door, soms moet de Horizon uit- en aangezet worden. Software-fout of harddisk-probleem ???
Nog steeds heb ik geen goed antwoord gekregen waarom ik via mijn Horizon box art.no. 21014536
ongeveer een half jaar geleden door de monteur samen met het laatste nieuwe modem ( wit )
is geinstalleerd , ik geen b.v. Divx via een stick of harddisk kan afspelen. De horizon heeft USB.

Mijn TV is een smart TV Samsung UE49K5600 met wifi, HDMI, en USB en is ook een half jaar oud.

Mijn vorige Decoder was een Humax 5200C en dat werkte prima!

Van de monteur hoorde ik dat er binnen enkele maanden een nieuwer type Horizon zou komen.

Graag hoor ik wat van u.

M.Vr.Gr.
- Wanneer wordt het mogelijk om het upscalen van de horizon box uit te zetten. Mijn TV kan veel beter upscalen dus wil ik net als vroeger geen beeldverwerkling door de horizon box laten uitvoeren.

- Ondanks het feit dat de horizon box bij mij niet dient als router is het niet mogelijk om het 5 Ghz wireless uit te zetten. Een monteur is hier zelfs al een keer langs voor geweest en kwam toen tot de ontdekking dat
ook al zet je het uit het na een tijdje toch 'vanzelf; weer aangaat. Het lijkt te maken te hebben met de mogelijkheden om een extra media box met de horizon box te kunnen verbinden (maar dat doe ik via MOka/Coax). Heel hinderlijk om een extra wireless signaal in je kamer te hebben die wellicht stoort om je wireless internet verbinding.
Hoi,
een klein vraagje:
komen er nieuwe zenders bij
bv commercieel

Met groet,