A te R

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

komst mediabox 4 K - hoe kan ik me aanmelden?

ik ben een van de eerste gebruikers van Horizon.

ik zou het leuk vinden ook een van de eerste gebruikers van mediabox 4 K te worden.

kan ik me aanmelden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt je opgeven om tester te worden, zie hier voor meer informatie.
Er staat echter ook bij dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar de box komt volgend jaar op de markt volgens het laatste nieuws, wie weet kun je hem wel als één van eersten bestellen 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt je opgeven om tester te worden, zie hier voor meer informatie.
Er staat echter ook bij dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar de box komt volgend jaar op de markt volgens het laatste nieuws, wie weet kun je hem wel als één van eersten bestellen 🙂

Groet,
Evert
SteveFJR

Level 1
  • 112Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Is er iets meer bekend over deze 4k mediabox? Heb 2x gedaan aan de 4k testpanel, namelijk F1 en Engels voetbal. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken op gewone TV zenders. Sta steeds open op deze te mogen testen, Ziggo jullie weten mij te vinden:thumbsup:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
SteveFJR Heb je je hier al opgegeven voor het klantpanel?

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

Hier ook meer informatie en discussie over de nieuwe box die ergens in het begin van volgend jaar uit lijkt te gaan komen:
De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!

Filmpjes van de nieuwe box
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402?postid=336394
SteveFJR

Level 1
  • 112Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Be rt wrote:
SteveFJR Heb je je hier al opgegeven voor het klantpanel?

Ziggo producttesten: Hoe werkt het?
Hier ook meer informatie en discussie over de nieuwe box die ergens in het begin van volgend jaar uit lijkt te gaan komen:De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!
Filmpjes van de nieuwe box
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402?postid=336394

Be rt bedankt voor je bericht, ik ben al jaren een tester voor Ziggo, had mij opgegeven als tester voor de nieuwe 4k box, gebruik momenteel YouTube om mijn Samsung UHD 4K TV te testen qua beeld. Had niets van Ziggo genomen dus ik dacht nog niet begonnen, blijkt dat ik alsnog een beetje achter loopt, want men is er al mee bezig, toch?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Uitgelicht topic