Hiddr

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Knipperende pijltjes Mediabox Next

Hallo ik heb twee knipperende pijltjes op het display. Deze zijn oranje/wit. Kabels zijn aangesloten zoals in de beschrijving. Modem al meerdere keren opnieuw laten opstarten en ook de Next opnieuw opgestart. Utp kabel meerdere keren lasgehaald en weer verbonden. Dit tot geen resultaat.

Ik krijg bij het opstarten wel de welkomst boodschap in meerdere talen dit duurt een poos en waarna een korte periode zwart en dan......niks, no signal staat er in beeld. Heb ook gelezen dat dit voor kon komen maar na 5 minuten raakt mijn gedult op... En probeer ik alles opnieuw..........

Kom ook weinig vinden in de community of verder op internet. ...........help....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Update: Check dit topic voor meer informatie over de oorzaak en oplossing: 

Knipperende pijltjes op de Mediabox Next 

 

 

 

Hm, daar gaat dan zeker iets niet goed. Je hebt met een nieuw product recht op een gratis installatiemonteur, het lijkt me geen slecht idee om die in te plannen. Je kan er zelf eentje inplannen via deze link, klik.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
COAX-kabel?

Modem werkt wel naar behoren?
Hiddr
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yep, modem werkt prima.? Is een witte. Zoals in de beschrijving staat afgebeeld. Coax idd nog even gecontroleerd maar helaas nog steeds geen verbetering.
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Alleen de Next opnieuw opgestart (voeding eruit)?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Probeer de UTP er eens uit te halen en dan op Wifi en de Next even 30 seconde of langer van de stroom.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Hiddr, welkom hier!

Top dat je hier je hulp zoekt bij dit probleem. We zijn nu enkele dagen verder en we hebben niks meer van je gehoord. Heb je nog een update voor ons?
Hiddr
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen stap verder. Eerst was de mb next niet geactiveerd. En volgens medewerker was dat reeds gebeurd maar geen succes. En ik kan niet op WiFi want ik krijg niet eens een menu alleen welkom in verschillende talen en dan niks.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Update: Check dit topic voor meer informatie over de oorzaak en oplossing: 

Knipperende pijltjes op de Mediabox Next 

 

 

 

Hm, daar gaat dan zeker iets niet goed. Je hebt met een nieuw product recht op een gratis installatiemonteur, het lijkt me geen slecht idee om die in te plannen. Je kan er zelf eentje inplannen via deze link, klik.

Uitgelicht topic