Vraag

Klacht: storing bepaalde zenders en uitzending gemist en het lijkt niet opgepakt te worden

• 14 januari 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Sinds april 2020 storingen op SBS9, Ziggo Sport en nog een aantal zenders en uitzending gemist lukt niet. vanwege corona uitstel van bezoek monteurs, nieuwe kabel kastje naar modem… Daarnaast hebik eenander abonnement (icm Vodafone)genomen, waardoor ik nu gewoon meer betaal dan eerst en gewoon niet blij ben.

Meer dan drie keer monteur over de vloer gehad van de Ziggo en twee keer vande BAM. Ik woon 1 hoog en de BAM heeft telkens geen hoogwerker mee, terwijl er is deze melding is:

Melding naar de BAM van Ziggo monteur: Hier is een fix geweest maar hier komt een oude witt kabel kabel binnen ipv groen, graag deze witte kabel vervangen voor groen, het is 1 recht stuk vanaf de aop beneden naar 2 hoog jammer dat dit de vorige keer niet is gedaan, signaal is namenlijk niet goed.... zelf ook getest veel ber fouten en meerdere ontbrekende zenders hierdoor
Bedekking: langs flat goot, 2 hoog
Toelichting noodvoorziening: Niet mogelijk, omdat: De afstand tussen EV en klant is te groot

nu in afwachting van telefoontje voor nieuwe afspraak BAM. Ik blijf er voor thuis, ze doen telkens dezelfde analyse maar er lijkt maar geen oplossing te komen,. Wat kan ikhet bestedoen, ik heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden en overweeg ook ober te stappen hoor, alleen dat moet weer telefonisch en ik hebal zoveel belminuten gebruikt voor dit soort gesprekken…

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Discobal! Allereerst een heel warm welkom hier op de Community :-) Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden!

Ik begrijp dat je al geruime tijd met storingen zit op enkele zenders en bij Uitzending Gemist en dat er tot dusver geen oplossing is. Dat is erg treurig om te lezen en ik kan me goed voorstellen dat de frustraties inmiddels zijn opgelopen over het uitblijven van een oplossing. Dat er niet doorgepakt wordt terwijl het probleem bekend is maakt het al met al een erg vervelende situatie.

In het systeem zie ik dat er een kabelschade ticket (ticketnummer KBS-175964) loopt en dat dit inderdaad is uitgezet bij de BAM. De kabel moet vervangen worden en zij zijn aan zet om dat te realiseren. Natuurlijk kun je het belletje afwachten, maar je mag zelf ook bellen met de BAM op telefoonnummer 0348 - 72 64 21 om te vragen naar de stand van zaken. Refereer bij dat belletje aan je ticketnummer en zij kunnen je precies vertellen wat er gepland staat.

Ik hoop van harte dat ze de problemen snel kunnen oplossen voor je! Heb je nog ergens vragen over, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je.

Reageer