hermanhofs

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kijken vanaf het begin werkt niet sinds aansluiting nieuw modem

Voorheen konden we bij een programma OK klikken en hadden dan de optie om te kijken vanaf het begin
Nu hebben we een nieuw modem ontvangen en lukt dit niet meer

Waar ligt dit aan?

(We hebben een horizon box)
2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Vooropgesteld, dit ligt niet aan het modem, aangezien bij de horizon box alles via de coaxkabel gaat.

Staat er op het display van de horizon box misschien offline? Kun je wel een film/serie met de box bekijken?
Is de horizonbox verbonden met het modem via WiFi of met een netwerkkabel? Zo niet, dan ook zeker zo laten 🙂

Groet,
Evert
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hallo hermanhofs, welkom op onze Community! Wat gek dat je sinds je het nieuwe modem in gebruik hebt, niet meer gebruik kunt maken van Ziggo Replay.
Evert stelt je al een paar goede vragen om de oorzaak naar boven te halen. We zijn benieuwd naar je antwoorden daarop! 🙂

Uitgelicht topic