Beantwoord

KIJK app (TV Gemist)

  • 29 juni 2020
  • 24 reacties
  • 365 keer bekeken

Zijn er meer mensen die op hun tweede T.V.  geen KIJK  meer terug kijken. En de tekst geen informatie beschikbaar zien??

icon

Best beantwoord door Alex Ziggo 14 juli 2020, 16:27

:disappointed_relieved:

Ik ga er opnieuw voor je achteraan!

 

28 / 07: Er speelt inderdaad een storing met de KIJK App, waardoor je minder aanbod hebt. We werken hard aan een oplossing!

Bekijk origineel

24 Reacties

Wat bedoel je met KIJK? @Ansdeg 

Is dit een app op je TV of bedoel je Uitzending gemist op een mediabox of met een CI+?

Waar zie je deze tekst: “En de tekst geen informatie beschikbaar zien??”

Kun je daar een foto hier van plaatsen.

Goedemorgen @Ansdeg, allereerst welkom op de Community! :blush:

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik zag dat je nog een topic had aangemaakt met exact dezelfde vraag. Deze heb ik gesloten en opgeruimd, zodat we met z'n alle de Community overzichtelijk houden. 
Zou je ons nog iets meer informatie kunnen geven over wat er precies speelt? Bedoel je met KIJK bijvoorbeeld de KIJK app welke op de TV zelf geïnstalleerd is? 

 

Het gaat om uitzending gemist met een extra box.

 

Bedankt voor de afbeeldingen, @Ansdeg !

Uit je eerste bericht maak ik op dat je hier eerder wel normaal gebruik van kon maken? Heb je dit ook bij bijvoorbeeld terugkijken op de NPO-zenders?

Klopt bij NPO gaat meestal goed heel af en toe. Maar bij kijk meerkoet dan wel.

ik bedoel bij NPO gaat het goed. Heel enkele keer niet

Helder! Er is op dit moment geen storing mee bekend. Het is vooral opvallend dat de portal wel gewoon opent, maar hij geen informatie beschikbaar heeft. Heb je de basis al even uitgesloten door de coaxkabel aan beide kanten te controleren en de Mediabox even een paar minuten van het stroom gehad?

Ik heb alles geprobeerd. Ik kan nu wel wat terug kijken maar dat zijn maar een paar programma’s. En als ik b.v. Shownieuws terug kijk zie ik nog een stukje reclame en dat stopt het, dus het laatste deel wordt niet uitgezonden. Heel irritant ik moet er toch elke maand voor betalen.

m.vr.gr.Ans

Ik heb alles geprobeerd. Ik kan nu wel wat terug kijken maar dat zijn maar een paar programma’s. En als ik b.v. Shownieuws terug kijk zie ik nog een stukje reclame en dat stopt het, dus het laatste deel wordt niet uitgezonden. Heel irritant ik moet er toch elke maand voor betalen.

m.vr.gr.Ans

Dat van showniews klopt uiteraard helemaal niet! Wat bedoel je met ‘een paar programma's’? Mis je nu ook heel veel? Als je wellicht wat voorbeelden hebt, ga ik dit intern doorzetten!

Dit zijn de keuzes van de afgelopen dagen en dat zijn er niet veel. En ook niet wat ik terug wil kijken. Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is.

Dit is wat het is naar boven of beneden scrollen helpt niet er is gewoon niets meer.

Helder, dank je! Per dag is in ieder geval elk programma in de spitsuren beschikbaar zo te zien, dat gaat om dit geval om SBS6. Het is mogelijk dat sommige programma's niet beschikbaar zijn voor TV Gemist, dat wordt bepaald door de aanbieders. Dat shownieuws uiteraard maar een paar minuten duurt is een fout en heb ik doorgezet. Maar ik vind het nog lastig te bepalen wat er precies ontbreekt, mis je specifieke programma's? Je hebt ook op je allereerste scherm bijvoorbeeld nog keuzes voor zenders.

Ik kijk niet alles terug, maar dit vind ik wel erg weinig keus. Normaal zit er Net 5 - Veronica - en SBS 9 er ook nog bij. 
van deze zenders is niets of bijna niets terug te vinden.

m.vr.gr. Ans

Wat we hier zien, is inderdaad alleen SBS6. Op je allereerste afbeelding zie je ook de keus voor “Zenders”, wat gebeurt er als je daar voor één van die andere kiest?

Dit is het resultaat Van de andere zenders. Grrrrr niet zo hoopvol he???

Dat is bijzonder karig inderdaad :disappointed_relieved:

Ik heb voor de zekerheid een opfrisser naar je Mediabox gestuurd, maar verwacht eigenlijk dat het ergens anders misgaat. Ik heb dit dan ook intern doorgezet. Als er nieuws is, hoor je van mij. Mocht de opfrisser toch geholpen hebben, hoor ik het uiteraard ook graag van je!

Ok bedankt, helaas de opfrisser heeft niet geholpen.

gr.Ans

Hi @Ansdeg,

Er leek inderdaad minder content aangeleverd te worden, máár: Op dit moment krijg ik wel weer resultaten van andere zenders, bijvoorbeeld van gisteren. Wil je eens kijken hoe het er bij jou voor staat?

Elke dag het zelfde resultaat. ☹️☹️☹️

Dit is SBS 6. Niet normaal zo weinig.

 

:disappointed_relieved:

Ik ga er opnieuw voor je achteraan!

 

28 / 07: Er speelt inderdaad een storing met de KIJK App, waardoor je minder aanbod hebt. We werken hard aan een oplossing!

Hoi @Ansdeg,

Ik heb geen interne terugkoppeling meer gehad, en ben op dit moment erg benieuwd hoe het aanbod bij jou is op dit moment. Ik hoor graag van je!

Grrrrrrr😡😡😡😡nog steeds het zelfde. Ik krijg nu de neiging om over te stappen. 

Dank voor de terugkoppeling, @Ansdeg - Inmiddels zie ik dat de storing wel bekend is en er aan gewerkt wordt. Ik had er in mijn eerdere bericht overheen gekeken :disappointed_relieved: . Het is helaas nog even afwachten in dat geval.

Reageer