Beantwoord

kan ik op 2 tv’s interactief kijken? volgens de klantenservice niet..

• 25 januari 2020
  • 17 reacties
  • 202 keer bekeken

Kan ik op 2 tv’s interactief kijken? Ik heb een mediabox en daar gaat het goed, maar bij de kleine kastjes niet

icon

Best beantwoord door Jan F. 27 januari 2020, 16:54

Het is een digitale ontvanger fullD. ( bedankt voor de tip om bij mijn ziggo te kijken👍🏼)

Daarmee kunt u, net als in de tijd dat u analoog keek, niet interactief mee kijken. U heeft wel alle zenders uit het Kabel TV-pakket digitaal + Ziggo Sport op kanaal 14, met NPO1, 2 en 3 in HD. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

17 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Zijn de kleine kastjes wel geschikt voor interactieve TV?

bij de kleine kastjes niet

Welke kleine kastjes?

Al met een CI+Module/Smartcard kun je in oud Ziggo gebied, interaktieve TV kijken op meer TV’s. Dus …..

Wat is je probleem precies?

Nee dus. Maar kan ik dan zo n cl gebruiken ofzo?

Je geeft geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Dan is het moeilijk je verder te helpen.

Het is zo n klein vierkant ziggo kastje

Heb je geen Merknaam en Typenr voor me?
Vierkante kastjes ken ik niet. Wel rechthoekige.

Nee, sorry. Ik kan er moeilijk bij. Er staat dat mijn gebied niet geschikt is voor zo n Cl module🤔

OK. Dan heeft een CI+ Module geen zin.
Als dat kastje een Mediabox is, dan is Interaktieve TV mogelijk als alles in orde is. Ook in voormalig UPC gebied & ook op 2 TV’s.
Is het een Pace Mediabox?

Die ken ik niet zo goed, want woon zelf in voormalig Ziggo gebied. Daar is de Pace niet in gebruik.

Ik heb 1 grote mediabox en daar is het prima. Dat kleine kastje is dat je moest kopen om digitale tv te hebben

@Carlasito  Welke kastjes staan in mijn Ziggo vermeld?

Ha nu heb ik een vermoeden.
Is die grote een Mediabox XL/Horizonbox en zijn die kleine kastjes
Mediabox XL Extra kastjes? Dat moet je wel ff uitzoeken. Kan je ook zien in je Mijn Ziggo, denk ik.
EDIT. Jan denkt er hier vlak boven ook zo over, zag ik later.

Als het is wat ik denk. Hoe zijn die kleine kastjes aangesloten? Ja, sorry, het is niet anders. Het kan op drie manieren.

• met een coax kabel
  • met een UTP-kabel aan de grote Box.
  • via Wifi met de grote Box

Ik heb 1 grote mediabox en daar is het prima. Dat kleine kastje is dat je moest kopen om digitale tv te hebben

Als u een kastje heeft moeten kopen is dat al heel oud en dateert uit de oude Ziggo tijd. Tegenwoordig worden ze in bruikleen verstrekt bij een abonnement. U vindt het type dan in mijn Ziggo. Om u verder te kunnen helpen is echt een antwoord nodig.

NB. Ik bedenk net dat het ook Humax 5500 kan zijn. Een digitale tuner die u gratis in bruikleen heeft gekregen of tegen een eenmalige bijdrage als u nog niet zolang Ziggo-abonnee bent.  Gekocht heeft u dat kastje echter niet. Deze heeft u nodig na het afschakelen van het analoge signaal. Dit "kastje" is niet interactief.

Reputatie 7

Ik vermoed ook dat het om de Digitale Ontvanger gaat, hier. @Carlasito . Heb je inmiddels de informatie die je zocht, of kunnen we nog het een of ander voor je verduidelijken/betekenen? 

Het is een digitale ontvanger fullD. ( bedankt voor de tip om bij mijn ziggo te kijken👍🏼)

Ja, het is dus een Humax 5500? En verder nog iets te melden?

of kunnen we nog het een of ander voor je verduidelijken/betekenen? 

Daarmee kunt u, net als in de tijd dat u analoog keek, niet interactief mee kijken. U heeft wel alle zenders uit het Kabel TV-pakket digitaal + Ziggo Sport op kanaal 14, met NPO1, 2 en 3 in HD. 

Dank je