Beantwoord

Kan ik een CI + module gebruiken in mijn Samsung UE50NU7020WXXN televisie?

• 1 september 2019
  • 13 Reacties
  • 294x Bekeken

Ik woon in de regio deventer. Bij de tv zit een adapter. Ik zou denken een module erin en de kaart en gaan. Maar volgens de ziggo website werkt dit niet klopt dit?
icon

Best beantwoord door youriy 1 september 2019, 21:26

interactieve tv met module werkt alleen in ziggo-gebied, niet in upc-gebied.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

13 Reacties

Het werkt allemaal. Dank voor jullie hulp
Reputatie 7
Badge +26
Volgens Tweakers moet het gewoon werken.
https://tweakers.net/pricewatch/1235275/samsung-ue50nu7020-zwart/specificaties/
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan mister @Dave-
@Dave- voor Netflix videoland etc gebruik ik de tv apps wel. Voor de rest gaat het me eigenlijk alleen om digitale zenders. Dank voor je reactie. Vanmiddag zal ik laten weten hoe het werkt.
Reputatie 7
Badge +19
Er is wel een Humax H3 die de ondersteunende apps aanbied zoals Netflix en Videoland en meer als je op de oranje link klikt.

Maar deze draait weer geen Ziggo diensten misschien wel de Ziggo Go app misschien 100% weet ik niet..

Op de Humax Tv+H3 kun je sowieso de Ziggo Go app gebruiken @Dave-
Reputatie 7
Dank je @Willem-A hij stond niet op de pagina daarom twijfelde ik even, maar bevestigd dat het kan 👍🏻
Reputatie 6
Badge +8

interactieve tv met module werkt alleen in ziggo-gebied, niet in upc-gebied.
Dank je ik ga een module aanschaffen. Einde kastje bij de tv. Dank jullie allen
Reputatie 7
Badge +26
Dank je ik ga een module aanschaffen. Einde kastje bij de tv. Dank jullie allen
De module, inclusief smartcard, kunt u bestellen bij Ziggo als vervanger van het "kastje" bij de TV. Welke mediabox heeft u nu?
Reputatie 7
Badge +19

Dank je ik ga een module aanschaffen. Einde kastje bij de tv. Dank jullie allenDe module, inclusief smartcard, kunt u bestellen bij Ziggo als vervanger van het "kastje" bij de TV. Welke mediabox heeft u nu?

Zelf aanschaffen gaat inderdaad niet werken, want dan heb je geen smartcard @TommyB . Volg dus het advies van @Jan F. op. of houd het bij een ontvanger/mediabox, welke vaak meer kan.
Ik heb een Humax. Daar kan ik toch de smartcard uit halen en in de ci module plaatsen
Reputatie 7
In een Humax moet een smartcard om de zenders te bekijken, anders heb je alleen de free to air zenders. En de Humax Media Boxen die Ziggo aanbied geen hebben Netflix, Videoland, Film1 alleen Ziggo On Demand. vanwege de smartcard.

Er is wel een Humax H3 die de ondersteunende apps aanbied zoals Netflix en Videoland en meer als je op de oranje link klikt.

Maar deze draait weer geen Ziggo diensten misschien wel de Ziggo Go app misschien 100% weet ik niet.

Ja je kan beter een Next nemen, die bied ruime ondersteuning.
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb een Humax. Daar kan ik toch de smartcard uit halen en in de ci module plaatsen

Ja , dat kan.