Lexvo

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan opnemen met TV Start, mijn vader kan dat niet??

Een tijd geleden zijn ben ik overgestapt naar TV Start. Hiermee kan ik ook opnemen.

 

Onlangs is mijn vader ook overgestapt naar TV Start. Hij kan echter niet opnemen, dat is bevestigd door de monteur die bij hem was.

Hoe kan dit? Hij heeft toch hetzelfde abonnement als ik? Ook op jullie website wordt overal gesproken over interactieve TV met een mediabox bij TV Start.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Lexvo en welkom op de Community! 

Ik snap heel goed dat er onduidelijkheid over is als jullie hetzelfde pakket hebben maar niet dezelfde mogelijkheden. De antwoorden hierboven kloppen helemaal, jouw mediabox heeft een ingebouwde harde schijf. Zoals je leest op de website, zit opnemen niet inbegrepen bij het TV Start pakket. Het is dus een geluk dat je een Cisco hebt gekregen waardoor dit wel kan.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Opnemen is niet inbegrepen in het start pakket.

Het kan zijn dat het met eigen apparatuur wel kan. (usb schijf, humax 5200c oid.)

https://www.ziggo.nl/televisie/tv-start/

 

Wil je onbeperkt opnemen, live-tv pauzeren en terugkijken, ga dan voor Alles-in-1 Complete.

 

Lexvo
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie. Maar dan is dat uit het start pakket gehaald, want zoals gezegd heb ik zelf ook het start pakket en kan ik opnemen (op de mediabox).

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Welke mediabox daar zal het op neer komen één met een ingrbouwde harde schijf of zoals de Humax 5300C een externe schrijf. Ik kan met mijn tv start officieel niet opnemen, echter met een harddisk lukt het wel.

Lexvo
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RoWi. wrote:

Welke mediabox daar zal het op neer komen één met een ingrbouwde harde schijf of zoals de Humax 5300C een externe schrijf. Ik kan met mijn tv start officieel niet opnemen, echter met een harddisk lukt het wel.

Dat zou goed kunnen. Ik heb een Cisco, mijn vader heeft een Pace. Met die Pace zal opnemen waarschijnlijk niet lukken want ik lees dat de USB poort daarvan niet actief is?

 

Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

De Cisco is een mediabox met ingebouwde harddisk. De Pace is een simpele mediabox zonder ingebouwde harddisk.

USB poorten zijn bij Ziggo altijd uitgeschakeld.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @Lexvo en welkom op de Community! 

Ik snap heel goed dat er onduidelijkheid over is als jullie hetzelfde pakket hebben maar niet dezelfde mogelijkheden. De antwoorden hierboven kloppen helemaal, jouw mediabox heeft een ingebouwde harde schijf. Zoals je leest op de website, zit opnemen niet inbegrepen bij het TV Start pakket. Het is dus een geluk dat je een Cisco hebt gekregen waardoor dit wel kan.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Je kan in principe altijd opnemen met een Tv-start pakket, mits je een apparaat hebt wat dit ook kan. Dat opnemen niet in dat pakket is opgenomen doet dan niet ter zake. Heb je start, en zoals hier is genoemd een Humax 5300c/5050c/5200c of 5400c, kun je alles wat je ontvangt opnemen, al zouden dat dan enkel de vrije zenders zijn.

Uitgelicht topic