marij.kuypers

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon box inruilen

Ik zou graag mijn Horizon box ruilen tegen de nieuwe 4K box ivm regelmatig kijken naar Netflix 4K
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Helaas is de Mediabox Next nog niet voor iedereen te bestellen, zodra dat mogelijk is zullen we dat natuurlijk laten weten via de bekende kanalen.

Discussiëer mee over de nieuwe mediabox in dit topic, zou houden we de informatie en feedback zo veel mogelijk bij elkaar.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi marij.kuypers,

Dat kan nog niet. Ziggo stuurt een email naar klanten waarmee zij de box kunnen aanvragen, echter gaat dit om een softlaunch zodat alles goed in de gaten gehouden kan worden.
De officiële komst van de box is nog niet precies bekend, de zomer wordt genoemd.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-softlaunch-mediabox-next-in-gang-gezet-echte-marktintroductie-l...

Groet,
Evert
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi marij,

Als je contact opneemt met de klantenservice kunnen ze je zetten op de 'geinteresseerden'-lijst. Uitspraken over wannéér de Mediabox Next dan verschijnt kunnen ze echter nog niet doen. Maar dan ben je i.i.g. al een stapje verder 🙂
Verwijderd account
Niet van toepassing
Zal niet lang meer duren ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
stophoest wrote:
Zal niet lang meer duren ?

3 maanden is inderdaad maar kort.:relaxed:
optimist

Level 1
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Be rt wrote:

3 maanden is inderdaad maar kort.:relaxed:


Haha, dat hangt er maar vanaf. Soms lijkt drie uur al te lang. Er zijn zelf mensen die niet kunnen wachten en opzeggen omdat ze het doosje niet krijgen. Raar, maar waar. :grinning:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt wrote:

stophoest wrote:
Zal niet lang meer duren ?
3 maanden is inderdaad maar kort.:relaxed:



Een jaar ook. 10 jaar ook. Een mensenleven ook, al vind ik het lang zat. Maar dat ie komt is wel zeker,,, :wink: En dan gebruik ik maar niet de term 'doosje'... :grin:

En daarom: het is een mediabox optimist
mandatory

Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes
Je hebt die box helemaal niet nodig om Netflix 4K te kijken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Het is alleen wel handig als je geen smart TV hebt of cast apparatuur en al die spullen ook niet aan wilt schaffen.:relaxed:
mandatory

Level 1
  • 149Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes
Zowat elke 4K televisie is een smart tegenwoordig.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Een Smart TV kan al na 3 jaar zijn apps gaan verliezen.
optimist

Level 1
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Na een paar jaar bij een andere provider Internet en televisie te hebben afgenomen, ben ik recent weer Ziggo klant. Op een regenachtige zondag samen met mijn zoon de Ziggo winkel in Amsterdam bezocht, daar koffie gedronken, Max abonnementje afgesloten en met twee mediaboxen en modem weer naar huis vertrokken. Aansluiten, even wachten, en hoppa -- online en TV ontvangers werkten ook. Dat ging toch redelijk goed en efficient.

En jazeker, de Mediabox doet er een paar minuten over om op te starten als hij helemaal in deep stand-by staat, maar is dat nu zo erg denk ik dan. En ook ik had een defecte Mediabox die na bezoek door een technicus thuis werd omgeruild. Die technicus vernieuwde en passant ook nog even de kabeltjes, stekkers en splitter. Heel netjes en prima service.

Soms lijkt het erop dat sommige klanten een soort kruistocht begonnen zijn tegen de oude Mediabox, en soms lijkt het erop dat voor die mensen hun levensgeluk afhangt van een nieuwe versie van de Mediabox. De intensiteit van de discussie verbaast me echt een beetje.

Maar wat me ook positief verbaast zijn de forumleden Evert , Be rt , Willem-A die steeds weer op een fijne en constructieve manier reageren. Top! :thumbsup:
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Maar ik snap de vraag wel hoor 😉 wil niet pochen maar ik heb de nieuwe box al bijna 1 jaar thuis in gebruik als tester.

En idd netflix kijken in 4 k werkt top maar dan moet je wel een 4 k ( iets duurder ) abonnement bij netflix voor afsluiten.

Inhoudelijk mag ik er verder "nog " niet op ingaan anders schend ik mijn geheimhouding plicht , waarvan ik vind dat terwijl Ziggo hem al aan een bepekte groep klanten beschikbaar heeft gesteld achterhaald is.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik snap je reactie wel hoor optimist

nu de nieuwe box eraan komt lijkt het ineens of 'iedereen' problemen heeft met de XL en men steekt elkaar daarin aan. Zich kennelijk niet realiserend dat de nieuwe box zich in de praktijk ook nog moet gaan bewijzen. Maar we zijn natuurlijk ook verwend. Dat geld uiteraard niet voor iedereen, maar omdat we vaak alles alles hebben, zoeken we het geluk teveel in luxe, en als dat wegvalt vergaat Nederland al half. Even geen mobieltje en Twitter ontploft. En zo gaat het met veel dingen, waarvan we eigenlijk alleen maar blij mogen zijn dat we dat kunnen hebben en wellicht maakt het ons veel gelukkiger als we eens wat meer naar elkaar om kunnen kijken kijken i.p.v. op ons schermpje of scherm...
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Helaas is de Mediabox Next nog niet voor iedereen te bestellen, zodra dat mogelijk is zullen we dat natuurlijk laten weten via de bekende kanalen.

Discussiëer mee over de nieuwe mediabox in dit topic, zou houden we de informatie en feedback zo veel mogelijk bij elkaar.

Uitgelicht topic