Na een paar jaar bij een andere provider Internet en televisie te hebben afgenomen, ben ik recent weer Ziggo klant. Op een regenachtige zondag samen met mijn zoon de Ziggo winkel in Amsterdam bezocht, daar koffie gedronken, Max abonnementje afgesloten en met twee mediaboxen en modem weer naar huis vertrokken. Aansluiten, even wachten, en hoppa -- online en TV ontvangers werkten ook. Dat ging toch redelijk goed en efficient.
En jazeker, de Mediabox doet er een paar minuten over om op te starten als hij helemaal in deep stand-by staat, maar is dat nu zo erg denk ik dan. En ook ik had een defecte Mediabox die na bezoek door een technicus thuis werd omgeruild. Die technicus vernieuwde en passant ook nog even de kabeltjes, stekkers en splitter. Heel netjes en prima service.
Soms lijkt het erop dat sommige klanten een soort kruistocht begonnen zijn tegen de oude Mediabox, en soms lijkt het erop dat voor die mensen hun levensgeluk afhangt van een nieuwe versie van de Mediabox. De intensiteit van de discussie verbaast me echt een beetje.
Maar wat me ook positief verbaast zijn de forumleden
Evert ,
Be rt ,
Willem-A die steeds weer op een fijne en constructieve manier reageren. Top! :thumbsup: