eriks001

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Homecast Colorado HD loopt vast en signaal stoort

Beste,

Mijn Homecast Colorado HD lijkt aan het einde van zijn technische levensduur, want:

  • Signaal wordt in toenemende mate blokkerig doorgegeven (op meerdere kanalen).
  • Kanaal 9 geeft standaard geen signaal (foutcode: E48-32). Ook na herinstallatie van kanalen. Als alternatief kijk ik kanaal 933.
  • Apparaat loopt gemiddeld 2x per week vast. Na een harde reset functioneert het apparaat weer.

Volgens mij heb ik dit apparaat al 5 jaar, maar kan ook al 10 jaar zijn.
Wat is het LCM-beleid van Ziggo? Graag een courant en werkend exemplaar.

Graag reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey eriks001 . Welkom hier!
Oeh, een Homecast Colorado. Dat is een mooi oud beestje. Je komt ze hier en daar nog wel eens tegen, maar heel zelden.
Je hebt op het moment een erg oud abonnement waarin geen mediabox in huur-vorm zit. De mediabox is dus van jezelf en wordt niet zomaar door ons vervangen.

Maar niet getreurd; je hebt namelijk gewoon de mogelijkheid over te gaan op een nieuwerwets abonnement. Dit nieuwe abonnement kost exact hetzelfde als je huidige abonnement en exact dezelfde diensten zitten er in, met als enige verschil dat je een mediabox van ons in bruikleen krijgt. Grote voordeel; deze mediabox is in bruikleen en je hebt er garantie op zolang je abonnement bij ons loopt. Daarnaast kan er altijd binnen 8 weken na de omzetting een gratis monteur langskomen die de nieuwe mediabox komt aansluiten en dus ook de aansluitingen even checkt. Het enige wat hierbij 1malig in rekening gebracht wordt is 19,95. Dit is voor het verzenden en activeren van de nieuwe mediabox en is dus puur 1 keer.

Het enige dat jij merkt is dat de naam van je abonnement verandert en je dus een mediabox van ons ontvangt tegen de 1malige activatie (verwerkings-)kosten van 19,95.

Mocht je dit willen, hoor ik het uiteraard graag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Een defecte mediabox wordt binnen het abonnement vervangen. Meldt uw problemen bij de helpdesk of via de andere mogelijkheden op de contactpagina.

Echter, een blokkerig signaal kan ook aan de bekabeling of aan het AOP of wandcontactdoos liggen. Loop alle verbindingen eens na.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey eriks001 . Welkom hier!
Oeh, een Homecast Colorado. Dat is een mooi oud beestje. Je komt ze hier en daar nog wel eens tegen, maar heel zelden.
Je hebt op het moment een erg oud abonnement waarin geen mediabox in huur-vorm zit. De mediabox is dus van jezelf en wordt niet zomaar door ons vervangen.

Maar niet getreurd; je hebt namelijk gewoon de mogelijkheid over te gaan op een nieuwerwets abonnement. Dit nieuwe abonnement kost exact hetzelfde als je huidige abonnement en exact dezelfde diensten zitten er in, met als enige verschil dat je een mediabox van ons in bruikleen krijgt. Grote voordeel; deze mediabox is in bruikleen en je hebt er garantie op zolang je abonnement bij ons loopt. Daarnaast kan er altijd binnen 8 weken na de omzetting een gratis monteur langskomen die de nieuwe mediabox komt aansluiten en dus ook de aansluitingen even checkt. Het enige wat hierbij 1malig in rekening gebracht wordt is 19,95. Dit is voor het verzenden en activeren van de nieuwe mediabox en is dus puur 1 keer.

Het enige dat jij merkt is dat de naam van je abonnement verandert en je dus een mediabox van ons ontvangt tegen de 1malige activatie (verwerkings-)kosten van 19,95.

Mocht je dit willen, hoor ik het uiteraard graag!

Uitgelicht topic