1
Vraag
2
Reacties
ablummel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn extra mediabox opzeggen?

heb een jaar geleden extra mediabox genomen voor boven in huis.
deze wordt nauwelijks gebruikt.
ik wil er van af.
maar hoe???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi ablummel. Welkom op de Ziggo Community!

Het is natuurlijk zonde om voor een extra mediabox te betalen als je deze niet meer gebruikt 😉 Je kunt in dit geval het abonnement op de extra mediabox stopzetten. Jan F. heeft het helemaal bij het rechte eind. Je kunt dit namelijk zelf regelen in Mijn Ziggo of via de klantenservice. Lukt het niet om dit in Mijn Ziggo op te zeggen? Geen probleem. Ik regel dit dan graag voor je. Ik raad je aan om in je profiel dan je adresgegevens te vermelden, zodat ik toegang heb tot je gegevens. Geef daarnaast ter controle ook het serienummer van de mediabox door welke opgezegd moet worden. Dan ga ik aan de slag.:blush:

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Uw abonnement wijzigen in mijn Ziggo of contact zoeken met de klantenservice.
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
Vraagje: kun je wel met losse handen in de bus zitten?
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi ablummel. Welkom op de Ziggo Community!

Het is natuurlijk zonde om voor een extra mediabox te betalen als je deze niet meer gebruikt 😉 Je kunt in dit geval het abonnement op de extra mediabox stopzetten. Jan F. heeft het helemaal bij het rechte eind. Je kunt dit namelijk zelf regelen in Mijn Ziggo of via de klantenservice. Lukt het niet om dit in Mijn Ziggo op te zeggen? Geen probleem. Ik regel dit dan graag voor je. Ik raad je aan om in je profiel dan je adresgegevens te vermelden, zodat ik toegang heb tot je gegevens. Geef daarnaast ter controle ook het serienummer van de mediabox door welke opgezegd moet worden. Dan ga ik aan de slag.:blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic