Michel van den

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de nieuwe apparatuur het beste retourneren

Goedemorgen,

Enige tijd geleden heb ik door een storing op mijn extra media box, een nieuwe media box ontvangen. Prima geregeld. de oude media box met afstand bediening heb ik echter nog thuis staan. Ik heb de doos bewaard waarin ik de nieuwe box met afstandbediening heb gekregen. Ik heb echter geen formulier of document ontvangen hoe ik eea kan retourneren. Stuur ik dit gewoon naar het antwoordnummer 1070 in Venray???

Vriendelijke groeten,

Michel van den Goorbergh

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

U moet in ieder geval retourstickers hebben waar uw naam aan is gelinkt. Niet zomaar in een doos opsturen, dan belandt hij in het magazijn en niemand weet van wie de box is en kunt u er problemen mee krijgen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Om uw vraag te beantwoorden: ja. Maar voor de zekerheid kunt u telefonisch of per chat nog even navraag doen bij de klantenservice. Ook kunt u vragen om een retourdoos, mocht u die niet hebben.Ook wordt het bewaren van het verzendbewijs aanbevolen.

Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Hoi Michel,

 

Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice via 1200, of via de chat ( gaat nog sneller). Dan krijg je een retour doos toegestuurd, met alle stickers.  Dit had ik ook met het omwisselen van mijn vorige mediabox, naar de Next box.  . En als je het pakket dan hebt opgestuurd krijg je op het postkantoor een bewijs met een track en trace code, dan kan je het pakket volgen.

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

U moet in ieder geval retourstickers hebben waar uw naam aan is gelinkt. Niet zomaar in een doos opsturen, dan belandt hij in het magazijn en niemand weet van wie de box is en kunt u er problemen mee krijgen.

Michel van den
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top, bedankt voor jullie snelle reacties allemaal.

Groeten,

Michel

casus76

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dut  is  ziggo   klets, een  briefje  bijsluiten    is   vokdoend,Maar  als  ik de  gedragingen  nu  bekijk  haik  het  geweten  dan  had ij  het niiet gedaan  j brinkhuis,

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @casus76,

Mij is niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt, maar ik vermoed dat het gaat om het retourneren van bruikleen apparatuur (modem/mediabx etc.) Op deze pagina staat uitgelegd welke bruikleen apparatuur er retourgestuurd te worden en naar welk adres. Via de link is het ook mogelijk om een retourformulier te printen die je op de retourdoos kunt plakken. In alle gevallen is het belangrijk om het verzendbewijs goed te bewaren. Je ontvangt het verzendbewijs op het moment dat je het pakket terugstuurt via Post NL. Mijn advies is om hiervan een foto te maken met je smartphone, tablet of camera. 

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt, of wanneer er iets anders is waarmee we misschien kunnen helpen?
Nog een prettig weekend!

Groeten,
Paul

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Er hoeft geen afzender op of brief te worden bijgevoegd, alles is gekoppeld aan het serienummer van de apparatuur, dus die komt niet in het magazijn te liggen, maar wordt op serienummer afgeboekt op je abonnement.

Uitgelicht topic