Beantwoord

Het juiste pakket is nog niet actief op de Mediabox Next

  • 20 augustus 2019
  • 7 Reacties
  • 86x Bekeken

Goedemorgen,

Gisteren heb ik de nieuwe mediabox next geïnstalleerd. Dit ging allemaal voorspoedig.

Echter wanneer ik nu wil opnemen of een serie/ film wil afspelen met de mediabox geeft het systeem aan dat ik niet het juiste abonnement heb. Met de ziggo go app wil het wel allemaal lukken. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
icon

Best beantwoord door Marije Ziggo 21 augustus 2019, 12:59

Hoi @Wilco87 , van harte welkom hier!

Super om te lezen dat je de Mediabox Next in goede handen hebt ontvangen en dat het helemaal is gelukt met het aansluiten. Nu wil je natuurlijk wel optimaal gebruik maken van je box en daarin schieten we je graag te hulp.

Als ik je berichten zo lees lijkt het inderdaad alsof er iets in onze systemen nog niet geactiveerd staat, zoals @Be rt ook al opmerkt. Ik zie dat je gisteravond gebeld hebt en dat mijn collega het probleem met je heeft opgelost. Je Mediabox Next staat nu perfect actief onder je abonnement 😉

Ik wens je heel erg veel kijkplezier en een fijne dag!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Je Next is nog niet geheel doorgelopen in de systemen en kun je mogelijk zelf activeren.
De eerste stap: ga naar Mijn Ziggo -> Producten en scroll naar beneden.
Zie je daar je Next staan, klik dan daaronder op de link en op de volgende pagina op opnieuw ophalen met de Next aan.

Zie je je Next nog niet staan, laat het hier even weten, dan is de registratie mogelijk blijven hangen in het systeem.
Dag Bert,

Wanneer ik opnieuw ophalen kies dan krijg ik op de webpagina de melding Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen. Echter start de Next probleemloos de apps zoals netflix op.
Reputatie 7
Badge +35
Dan lijkt er iets in het abonnement nog niet goed te staan betreffende je Next.
Een Ziggo moderator kan dat mogelijk verhelpen.
Reputatie 7
Badge +35
Ook nog een mogelijke oplossing, terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Alle instellingen blijven bewaard en ook de bewaarde en geplande opnames.

Alleen Netflix en Videoland opnieuw inloggen.
Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Ik bel vanavond wel even met Ziggo. Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +35
@Wilco87 Succes gewenst, mocht het toch niet werkend gaan worden, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator ook nog meekijken.
Zij kunnen diep in het systeem en zien wat mogelijk nog misgaat.
Reputatie 4
Hoi @Wilco87 , van harte welkom hier!

Super om te lezen dat je de Mediabox Next in goede handen hebt ontvangen en dat het helemaal is gelukt met het aansluiten. Nu wil je natuurlijk wel optimaal gebruik maken van je box en daarin schieten we je graag te hulp.

Als ik je berichten zo lees lijkt het inderdaad alsof er iets in onze systemen nog niet geactiveerd staat, zoals @Be rt ook al opmerkt. Ik zie dat je gisteravond gebeld hebt en dat mijn collega het probleem met je heeft opgelost. Je Mediabox Next staat nu perfect actief onder je abonnement 😉

Ik wens je heel erg veel kijkplezier en een fijne dag!