Ansdeg wrote:
Ik heb een XL pakket. Gisteren nog gebeld en een heel vaag verhaal over wel en niet en misschien. Geef Ziggo nog een week!!!
Dit is volgens mij wel een oudere decoder ik kan niet goed zien welk merk, kan goed mogelijk zijn dat deze “gedeeltelijk “ defect is.
Zoek is in het menu of je er een fabrieksherstel mee kan doen voor zo ver dat nog niet geprobeerd is. Als dat er idd is haal dan 1e de coax kabel er uit en ook de smartcard er uit en doe dan de fabrieksherstel pas als dat klaar is de coax er weer in en de smartcard en dan denk ik dat de zenders even opnieuw opgezocht moeten worden.
En ik bedoel eigenlijk foto's van hoe het met de coax kabels is aangesloten.
Vind alleen je laatste zin niet echt aardig, ik denk dat dit niet echt een Ziggo ding is..ik denk dat de decoder eigendom is ? of huur je hem ? en dan nog je gaat niet in op mijn vraag of het beneden wel werkt , nogmaals als dat zo is dan zal je het in je eigen huis moeten zoeken , bekabeling binnen en of de decoder die een probleem heeft.
Resume , Beneden wel werken en boven niet is niet de schuld van Ziggo , los van het feit of je de decoder huurt…….als dat zo is en het zou toch aan de decoder liggen moet Ziggo voor een vervangende zorgen.