Ansdeg

Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Geen uitzending gemist tweede box

Al maanden geen uitzending gemist kijken. ????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Dit had ik nooit, maar sinds een paar maanden

Bekijk in context

18 Reacties 18
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

wat is het probleem?

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
anoniemforum wrote:

wat is het probleem?

Al maanden geen uitzending gemist kijken. ????

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Ziggo is op het ogenblik mijn probleem. Ik kan al maanden op mijn T.v. boven bijna niets terug kijken. Het is jaren perfect gegaan maar nu is het een drama. Heb gevraagd om een tweede nextbox maar schijnt er niet meet te zijn. Wel hoorde ik dat ziggo mensen belt of ze een Nextbox en een tweede willen. Ik snap het niet meer.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Ansdeg wrote:

Ziggo is op het ogenblik mijn probleem. Ik kan al maanden op mijn T.v. boven bijna niets terug kijken. Het is jaren perfect gegaan maar nu is het een drama. Heb gevraagd om een tweede nextbox maar schijnt er niet meet te zijn. Wel hoorde ik dat ziggo mensen belt of ze een Nextbox en een tweede willen. Ik snap het niet meer.

een tweede next is idd nog niet mogelijk

het klopt dat er zijn die wel een tweede next aangeboden krijgen maar dat is alleen als je de mediabox xl + xl extra hebt om die de extra xl woord uitgeforceerd 

welke box heb je nu en hoe is die aangesloten versterker splitter etc? wifi of utp

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Ansdeg wrote:

Ziggo is op het ogenblik mijn probleem. Ik kan al maanden op mijn T.v. boven bijna niets terug kijken. Het is jaren perfect gegaan maar nu is het een drama. Heb gevraagd om een tweede nextbox maar schijnt er niet meet te zijn. Wel hoorde ik dat ziggo mensen belt of ze een Nextbox en een tweede willen. Ik snap het niet meer.

Net wat @anoniemforum schrijft de 2e next wordt nog steeds niet aangeboden en alleen de klanten die een XL en de 2e het kleine broertje van de XL hebben krijgen een 2e aangeboden omdat de 2e kleine wordt uitgefaseerd.

 

Maar geef idd even aan hoe zit het aangesloten en waarmee kijk je, en als het kan plaats even wat foto's van hoe alles zit aangesloten.

Want als het beneden wel goed werkt ( daar ga ik ff vanuit ) dan moet het boven ook goed werken.

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Ik heb een XL pakket. Gisteren nog gebeld en een heel vaag verhaal over wel en niet en misschien. Geef Ziggo nog een week!!!

 

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Deze heb ik al vaker verstuurd.

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Dit had ik nooit, maar sinds een paar maanden

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Ansdeg wrote:

Ik heb een XL pakket. Gisteren nog gebeld en een heel vaag verhaal over wel en niet en misschien. Geef Ziggo nog een week!!!

 

Dit is volgens mij wel een oudere decoder ik kan niet goed zien welk merk, kan goed mogelijk zijn dat deze “gedeeltelijk “ defect is.

Zoek is in het menu of je er een fabrieksherstel mee kan doen voor zo ver dat nog niet geprobeerd is. Als dat er idd is haal dan 1e de coax kabel er uit en ook de smartcard er uit en doe dan de fabrieksherstel pas als dat klaar is de coax er weer in en de smartcard en dan denk ik dat de zenders even opnieuw opgezocht moeten worden.

En ik bedoel eigenlijk foto's van hoe het met de coax kabels is aangesloten.

 

Vind alleen je laatste zin niet echt aardig, ik denk dat dit niet echt een Ziggo ding is..ik denk dat de decoder eigendom is ? of huur je hem ? en dan nog je gaat niet in op mijn vraag of het beneden wel werkt , nogmaals als dat zo is dan zal je het in je eigen huis moeten zoeken , bekabeling binnen en of de decoder die een probleem heeft.

 

Resume , Beneden wel werken en boven niet is niet de schuld van Ziggo , los van het feit of je de decoder huurt…….als dat zo is en het zou toch aan de decoder liggen moet Ziggo voor een vervangende zorgen.

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Beneden werkt alles prima. Het is idd een oude decoder maar deze heb ik ongeveer een half jaar geleden  opgestuurd gekregen van Ziggo. Hij zag er wel heel nieuw uit stond wel het logo van UPC nog op. En waar zit de smartcard??? Ik ben niet zo super technische maar meestal kom ik er wel uit met hulp van Ziggo

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Ansdeg wrote:

Beneden werkt alles prima. Het is idd een oude decoder maar deze heb ik ongeveer een half jaar geleden  opgestuurd gekregen van Ziggo. Hij zag er wel heel nieuw uit stond wel het logo van UPC nog op. En waar zit de smartcard??? Ik ben niet zo super technische maar meestal kom ik er wel uit met hulp van Ziggo

Omdat ik niet weet welk merk je hebt kan ik moeilijk zeggen waar de kaart zit , meestal achter een klepje voor of achter en kan ook aan de zijkant zitten

En omdat het beneden wel goed werkt, is het niet een fout van Ziggo maar zoals eerder beschreven , of de kabels of de decoder , misschien kan @Be rt er iets over zeggen of @Teun 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is een Pace en die heeft een ingebouwd smartcard voor zover ik weet.

Verder weet in niets van de Pace en oud-UPC gebied.

Ik zie in een eerder topic van je:

  https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/kijk-app-tv-gemist-58362?postid=625131#post625131

Alex Ziggo wrote:

Dank voor de terugkoppeling, @Ansdeg - Inmiddels zie ik dat de storing wel bekend is en er aan gewerkt wordt. Ik had er in mijn eerdere bericht overheen gekeken . Het is helaas nog even afwachten in dat geval.

 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Ik zit ook niet in oud UPC gebied, dus weet er ook niet zo veel van. Misschien iemand anders van de super users???         Teun 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ansdeg,

Ik zie dat @Be rt inderdaad al ons vorige topic heeft gelinkt; destijds was er een storing gaande, waardoor veel content niet werd ingeladen. Deze storing is opgelost, maar nu heb ik begrepen dat alle content onder SBS6 staat (in plaats van de andere zenders). Het zou dus wel weer beschikbaar moeten zijn, maar alleen wat moeilijker vindbaar op dit moment.

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

OK bedankt voor je antwoord. Ik heb na veel zoeken op internet begrepen dat een Google Chrome cast wel iets voor mij is. Ik heb hem inmiddels gekocht en ben ermee aan het experimenteren. Voor mij een beetje spannend maar de ziggo ga app werkt in ieder geval wel hier mee. Ik ga nog wel even kijken hoe het op de oude manier gaat maar als het dat hetzelfde is als voorheen. Dan ga ik die extra modem terug sturen dat scheelt toch 4,00 euro per maand.

m.vr.gr. Ans

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Ben ik nou de enige met dit probleem??? Dit heb ik nu al maanden. Net bij de Ziggo bus geweest maar geen oplossing 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ansdeg,

Dat ben je zeker niet. Alleen waar eerder geen enkel programma beschikbaar was, is het nu niet goed vindbaar. Als het goed is, staat alles onder SBS6, ook enkele niet SBS6-zenders. Waar je foto's van stuurt is inderdaad bekend.

Ansdeg
Topicstarter
Level 5
  • 54Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Wat ik wil terug kijken staat er nog steeds niet bij. Maar het kan toch niet waar zijn dat ik hiervoor elke  maand €4,00 extra voor moet betalen???

Uitgelicht topic