Beantwoord

Geen ondemand ITV humax Code ITV-150

• 9 oktober 2019
  • 47 Reacties
  • 739x Bekeken

Toon eerste bericht

47 Reacties

Reputatie 2

Ja Willem het duurt nu toch wel erg lang. 

Eigelijk al van 5 september. 

Maar ja geduld is een schone zaak zegt men. 

Hopen op een snel resultaat nu. 

Mvg. 

Reputatie 7
Badge +19

Ja, te lang. Ik begrijp wel dat je daar niet zo blij van wordt. Nog even dan is het 2 maanden. Dat mag eigenlijk niet voorkomen. 

Reputatie 7

Hey @sly . Ik ben weer hard contact aan het op nemen met de een en ander. Ik hou je vandaag op de hoogte!

Reputatie 2

Alvast bedankt. 

Reputatie 2

Hey@sly . Ik ben weer hard contact aan het op nemen met de een en ander. Ik hou je vandaag op de hoogte!

Lycke,

je zou me afgelopen maandag nog op de hoogte houden?

Weet je al wat?

Reputatie 7

Oh huh, dan is mijn reactie niet meer doorgekomen. Sorry! 

Ik ben nog steeds de afdelingen hierover aan het chasen, maar er zit weinig schot in de zaak :-(. Ik krijg steeds updates terug in de vorm van “ik moet contact hebben met …, maar nog niet weten te bereiken". Waar ik vooral van baal is dat de oplostijd op de storingchecker nog altijd niet is aangepast. Ik ga het nu gelijk weer door mailen. 

Reputatie 2

ok,

maar dat het nu wel erg lang duurt is een feit maar ja ik wacht het maar weer af.

Meer kan ik niet doen dan afwachten .

Is er wat bekend laat het mijn dan weten.

in ieder geval bedankt.

mvg.

Reputatie 5
Badge +5

ik volg dit topic al een hele tijd en ik ik snap niet dat ze dit niet snel op kunnen lossen.

er zijn gewone monteurs bij ziggo maar ook speciale net werk monteurs.

ik vind dat ziggo alles op alles moet zetten om dit op te lossen.

ik vind dat ziggo in deze zaak flink blundert.

Lycke ziggo kan hier ook niets aan doen zij doet haar uiterste best maar is ook afhankelijk van haar collegas en als die niets doen gebeurt er ook niets. ik vin deze zaak ook diep treurig en geen reclame. voor ziggo. ik zouw ook graag willen weten of er nog meer klanten dit probleem hebben ?

ik hoop voor TS dat het zeeer snel op gelost moet worden.

maar het net werk van ziggo van ziggo zouw ook eens beter onder houden moeten worden.

er staan hier ook verdeel kasten uit de vorige eeuw met oude bedrading en apperatuur en dat ziggo monteurs niet graag daar aan moeten werken.

ze willen ook niet graag dat je er naar kijkt als ze bezig zijn. dit is hier ook gebeurt. en als hij klaar is kan de deur van de kast niet eens normaal dicht. zo dat ze er een trap tegen moeten geven om de kast dicht te doen.

van daar ook  die vele storingen.:clown:

Reputatie 2

Oh huh, dan is mijn reactie niet meer doorgekomen. Sorry! 

Ik ben nog steeds de afdelingen hierover aan het chasen, maar er zit weinig schot in de zaak 😞. Ik krijg steeds updates terug in de vorm van “ik moet contact hebben met …, maar nog niet weten te bereiken". Waar ik vooral van baal is dat de oplostijd op de storingchecker nog altijd niet is aangepast. Ik ga het nu gelijk weer door mailen. 

Lycke,

Eerst het goede nieuws afgelopen donderdag deed VOD het weer.

Eerst nog met wat haperingen vanaf vrijdag ging het weer goed.

Ik heb uitgebreid getest en werkt tot nu toe goed.

Wat ik vreemd vind is dat er geen afmelding staat op mijn postcode en ook geen bericht

gehad van ziggo heb gekregen.

Nu moeten we maar eens kijken voor een vergoeding.

Ik zal me verhaal nog maar eens vertellen.

Het begon op 5 september met de melding ITV -150 even afgewacht en toen maar ziggo gebeld.

Monteur geweest op 19 september storing was gevonden zat in de grond.

Het heeft allemaal erg lang geduurd bijna 2 maanden voordat het nu weer werkt.

Ik hen 2 maanden dus geen gebruik kunnen maken van Movies en series XL

en Film1 Ondemand.

Ik heb ook bij elkaar bijna 180 minuten met ziggo gebeld over deze storing.

En de nodige irritatie dat mijn verhaal niet duidelijk over kwam bij ziggo.

Jij gaf me wel de juiste  antwoorden die ik vroeg daar nog bedankt voor de goede inzet.

Dus Lycke ga eens denken over een goede vergoeding na deze toch lange tijd zonder VOD en de nodige irritaties die ik had.

Mvg Sly

Reputatie 7

Hey. 

Wat fijn dat het nu éindelijk weer werkt. Dit is wel echt een heel zware bevalling geweest. We moeten inderdaad even goed kijken naar een goede vergoeding voor alles wat geweest is. Mag ik vragen of je zelf ergens aan zat te denken? 

Reputatie 2

Lycke,

Ik hoef geen geld terug of zo maar ik weet niet hoeveel maanden je me kan aanbieden voor movies en series xl en film1 zodat het dan niet in rekening wordt gebracht ?

mvg

Reputatie 7

Je hebt momenteel betaalde versies van Film1 en Movies en Series XL. Omzetten naar een tijdelijk gratis versie hiervan gaat niet (dan moet ik het eerst opzeggen, opvoeren voor periode gratis en daarna weer opvoeren na die periode. Ik garandeer je dat dit problemen gaat opleveren). Ik wil daarom 3 maande met terugwerkende kracht voor je vergoeden. Dat komt dan op een totaalbedrag van 65,70 neer. Vind je dat een goed idee? :-) 

Reputatie 2

Als je voor xl en film 1 3 maanden wil vergoeden ik betaalde voor film 1 14.95 en voor xl 11.95 kom ik op 80.70 euro ik betaalde 14.95 voor film1 dat is per 1 nov. 9.95 geworden vandaar 80.70 euro als je hier op uit komt vind ik het wel ok wordt dit dan op mijn rekening gestort. Mvg

Reputatie 7

Ah wat stom. Ik pakte puur de laatste factuur er bij en dacht nog “he, die prijs is anders” . Ja, ik maak de vergoeding van 80,70 dan aan :-). Je eerst  volgende factuur wordt dan “betaald”  door deze vergoeding en wat er over blijft ontvang je op je rekening gestort. 

Reputatie 2

Ah wat stom. Ik pakte puur de laatste factuur er bij en dacht nog “he, die prijs is anders” . Ja, ik maak de vergoeding van 80,70 dan aan :-). Je eerst  volgende factuur wordt dan “betaald”  door deze vergoeding en wat er over blijft ontvang je op je rekening gestort. 

Ok lycke bedankt zijn we er toch nog uitgekomen.

Alleen is er nog geen afmelding geweest van de VOD storing dat vind ik vreemd.

En op mijn postcode staat ook de storing nog steeds tot 24 okt.

Kijk dat even na als je wilt.

mvg

Reputatie 6
Badge +8

En waardoor het kwam en hoe het is verholpen weten we nu ook nog niet…..

Reputatie 5
Badge +5

En waardoor het kwam en hoe het is verholpen weten we nu ook nog niet…..

ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar om dat deze storing nog niet voor gekomen is. daarom heb ik dit topic gevolgt. om dat  het wel een vreemde storing vond.

daarom ben ik ook blij dat het nu opgelost is. en ik nraag me ook af waarom deze storing zolang duurde.

ik blijf toch nog van mening dat ziggo zijn netwerk moet ver betren om dat er nog veel oude verdeel kasten en kabels uit de vorige eeuw liggen. dat is hier ook het geval.waardoor deze storingen ontstaan en moeilijk op gelost kunnen worden.

ik hoop voor ziggo op beterschap:sunglasses:

Reputatie 7
Badge +19

@honda 

ITV-150 is toch al veel vaker voorgekomen. Soms kun je het zelf oplossen, en soms is Ziggo aan zet. En dat was dus hier ook het geval, en bleek er sprake van een storing die ik al vaker heb gezien, maar nu wel erg lang heeft geduurd.

Reputatie 7
Badge +35

“ik blijf toch nog van mening dat ziggo zijn netwerk moet ver betren om dat er nog veel oude verdeel kasten en kabels uit de vorige eeuw liggen.”

Dat is gelukkig nu bezig met de ombouw naar Docsis 3.1. @honda 

Reputatie 2

Lycke, 

Kreeg net een mail van ziggo dat ze weer kabels gaan vervangen terwijl nu alles het goed doet. 

Kun je even nakijken of dit wel klopt?

De mail is persoonlijk gericht. 

Mvg Sly

Reputatie 7

Er staat inderdaad onderhoud in jouw regio in de planning :-). De mail is persoonlijk gericht naar alle klanten die in deze regio/wijk wonen. 

Reputatie 2

Ok bedankt voor de informatie. Mvg

Reageer