Beantwoord

Geen ondemand ITV humax Code ITV-150

• 9 oktober 2019
  • 47 Reacties
  • 740x Bekeken

Reputatie 2
  • Liefhebber
  • 36 reacties
kan een moderator dit misschien oppakken?

Ik heb vanaf 5 september geen ITV (ondemand) meer op de humax .
Geeft de code ITV 150.
Ik heb contact gehad op 11 september met ziggo na een lang verhaal heeft
de medewerker besloten om een monteur te sturen.
De monteur is op 19 september geweest na wat metingen erachter gekomen dat op de AOP geen VOD signaal zit even gekeken bij de verdeelkast buiten gemeten ook geen VOD signaal.
Voor de rest werkt alles goed wat tv zenders betreft.
Er is een ticket aangemaakt .
Ik kreeg op 24 sept. een sms dat het 25 sept opgelost zou zijn.
op 25 sept. sms dat het 26 sept opgelost zou zijn.
op 26 sept sms dat het 2 okt opgelost zou zijn.
Op 2 okt dat het 24 okt opgelost zou zijn.
Weer gebeld met ziggo die zei dat ik contact moest nemen
met guidion bedrijf die over de buiten kasten gaat gebeld maar daar kwam ik niet verder mee.
Lijkt me dat niet de klant moet bellen met Guidion maar ziggo zelf.
Nu wordt ik daar wel moedeloos van kan een moderator dit misschien oppakken.
Want straks krijg op op 24 okt weer een sms dat het weer langer duurt.
mvg.
icon

Best beantwoord door sly 5 november 2019, 15:23

Oh huh, dan is mijn reactie niet meer doorgekomen. Sorry! 

Ik ben nog steeds de afdelingen hierover aan het chasen, maar er zit weinig schot in de zaak 😞. Ik krijg steeds updates terug in de vorm van “ik moet contact hebben met …, maar nog niet weten te bereiken". Waar ik vooral van baal is dat de oplostijd op de storingchecker nog altijd niet is aangepast. Ik ga het nu gelijk weer door mailen. 

Lycke,

Eerst het goede nieuws afgelopen donderdag deed VOD het weer.

Eerst nog met wat haperingen vanaf vrijdag ging het weer goed.

Ik heb uitgebreid getest en werkt tot nu toe goed.

Wat ik vreemd vind is dat er geen afmelding staat op mijn postcode en ook geen bericht

gehad van ziggo heb gekregen.

Nu moeten we maar eens kijken voor een vergoeding.

Ik zal me verhaal nog maar eens vertellen.

Het begon op 5 september met de melding ITV -150 even afgewacht en toen maar ziggo gebeld.

Monteur geweest op 19 september storing was gevonden zat in de grond.

Het heeft allemaal erg lang geduurd bijna 2 maanden voordat het nu weer werkt.

Ik hen 2 maanden dus geen gebruik kunnen maken van Movies en series XL

en Film1 Ondemand.

Ik heb ook bij elkaar bijna 180 minuten met ziggo gebeld over deze storing.

En de nodige irritatie dat mijn verhaal niet duidelijk over kwam bij ziggo.

Jij gaf me wel de juiste  antwoorden die ik vroeg daar nog bedankt voor de goede inzet.

Dus Lycke ga eens denken over een goede vergoeding na deze toch lange tijd zonder VOD en de nodige irritaties die ik had.

Mvg Sly

Bekijk origineel

47 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag @sly

dit gaat natuurlijk niet goed! Ik zal bij deze vragen of @Lycke Ziggo er met spoed naar kan kijken, want op je verhaal afgaande kun je zelf dus niets. Dat is overigens vaker de kwestie met de foutmelding. Ik hoop dat het echt snel word opgepakt, en nog beter; ook word berholpen.

Succes!
Reputatie 2
Bedank Willem dit duurt nu
wel erg lang van ziggo hoor ik al die weken niets op de sms'jes na dan.
Reputatie 7
Badge +19
@sly ik begrijp je reactie prima hoor. Dit is natuurlijk niet zoals het moet gaan. Maar wij als mede klant hebben wij hier helaas geen vat op, maar ik hoop echt dat het nu snel word opgepakt.
Reputatie 2
Willem voor dat ik dat vergeet op mijn postcode is wel de storing bekend er staat bekend vanaf 20 september opgelost op 24 oktober. Mvg
Reputatie 7
Badge +35
@sly Mocht je hirvan nog niet op de hoogte zijn.

Ziggo kent een niet flauwe compensatieregeling voor niet geleverde diensten.

Als alles is opgelost, kan de periode vastgesteld worden, en kan de compensatie toegekend worden.
Neem daarvoor contact op met Ziggo als het is opgelost of stel je vraag, als alles weer werkt, op dit forum.
Reputatie 2
Ga ik zeker doen maar eerst oplossen zelf al een keer of 8 gebeld naar ziggo 1 keer heeft ziggo zelf gebeld of het al opgelost was maar een duidelijk antwoord wat er nu aan de hand is heb ik nog niet. Ben bang dat dit nog lang gaat duren zeker nog tot 24 oktober. Dat staat op mijn postcode storing en SMS berichten. Maar Willem gaat het doorgeven dat het met spoed wordt opgepakt hopen dat er nu duidelijkheid komt.
Reputatie 7
Badge +19
Nogmaals weggelegd bij een moderator. Hoop echt op een spoedige, en goede oplossing.
Reputatie 7
Hey @sly . Jeetje, wat moet jij lang wachten op een oplossing, zeg 😞. Als de storing open staat en een oplosdatum in de toekomst heeft, ben ik bang dat ik heel weinig kan betekenen. Maar ik kijk natuurlijk wel heel graag de boel voor je na.
Nu heb je helaas geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je in ons systeem kan vinden. Zou je je postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kijk ik even of ik meer informatie voor je heb!
Reputatie 2
Lycke postcode staat nu in me profiel.
Maar eigenlijk wil ik weten waarom het zo lang duurt wat er precies aan de hand is want dit gaat nu wel erg lang duren ik hoor snel van je.
Reputatie 7
Bedankt, @sly .
Ik snap dat het naar is dat het zo lang duurt. Dat is voor ons natuurlijk ook niet fijn!
Nu is het lastige dat er graafwerkzaamheden nodig zullen zijn bij het oplossen van dit probleem.Graven doen we niet zelf en in dit geval zijn de herstelwerkzaamheden uitbesteed aan Guidion. Soms duren zulke werkzaamheden langer, omdat er bijvoorbeeld vergunning nodig is om te graven op een bepaalde plek. Vanuit hier hebben we daar helaas ook geen invloed op en Guidion is dus inderdaad de partij die alle specifieke details hierover heeft. Ik ben bang dat het op dit moment dus helaas niet anders is dan afwachten 😞 . Gelukkig is het "slechts" het interactieve tv gedeelte dat niet werkt en kan je nog wel gewoon kijken 🙂. Hou je ons hier op de hoogte? Uiteraard kunnen we dan samen kijken naar een vergoeding voor de periode dat je zonder interactieve tv gezeten hebt.
Reputatie 2
Bedankt voor het uitzoeken maar guidion had ik hierover al gebeld maar kreeg daar geen duidelijk antwoord moest weer contact met jullie opnemen vandaar mijn vraag op dit forum. Nu is het afwachten is het op 24 okt. nog niet opgelost laat ik het hier wel weten tot nu erg bedankt.
Reputatie 2

Lycke,

even een update heb een mail gehad van ziggo dat het op 23 oktober opgelost zou worden.

Er moest een kabel vervangen worden buiten .

De storingsmelding staat er nog steeds op mijn postcode.

Geen afmelding gekregen dat het opgelost is.

Wat is er aan de hand kun je dat even nakijken?

Begint nu toch wel erg lang te duren.

Reputatie 7

Hey @sly . Ik zie dat de storing momenteel nog open staat (had als oplosdatum vandaag in de middag) op https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/?CMP=url_storing . Vind het oké om het vandaag nog even af te wachten? Staat het morgen nog open, dan duik ik er weer in! 

Reputatie 2

Ok bedankt ik hoor het morgen wel.

mvg

Reputatie 5
Badge +5

Ok bedankt ik hoor het morgen wel.

mvg

ik heb nog een vraag heb jij soms nog meer humax onvangers ? zo ja verglijk hem dan met die andere omtvangers dat doe ik ook.

het is altijd gemakkijk in geval van storing

ik doe het ook met mijn sataliet ontvangers en digitenne ontvangers.

laast had ik een storing die ook gemeld was bij storingen met mijn cisco 8485 en dat is snel opgelost door ziggo.dus als je die mogelijk heef t kan je dat ook proberen. anders houd het op:clown: vrg honda

Reputatie 2

Honda,

het is een storing van buiten af monteur heeft het gemeten er komt geen VOD signaal binnen.

gr.

Sly

Reputatie 2

Lycke,

de storing staan nog steeds open tot 24 -10 -2019.

Dus duik er even in ik hoor graag van je.

mvg.

Reputatie 7
Badge +19

Wat een toestand zo. Jammer dat wij als mede klant dan niets kunnen doen, maar ik ga absoluut uit van een goede afloop, al had het natuurlijk wel eerder voor elkaar moeten zijn.

Veel succes @sly !

Reputatie 2

Hey@sly . Ik zie dat de storing momenteel nog open staat (had als oplosdatum vandaag in de middag) op https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/?CMP=url_storing . Vind het oké om het vandaag nog even af te wachten? Staat het morgen nog open, dan duik ik er weer in! 

Lycke,

heb je al nagekeken wat er aan de hand is ?

De storingsdatum is nog niet aangepast.

Reputatie 7

:-(. Ik zet mijn duikbril op en ga er achteraan! 

Reputatie 7

Oke, ik heb reactie. Al kan ik me voorstellen dat je hier nog steeds weinig aan hebt. 

De monteur die destijds bij jou aangaf dat er iets niet in orde was in de bekabeling buiten heeft een ticket aangemaakt. Hierop zijn werkzaamheden geweest. Dat is nu wel afgerond, maar nu zijn er weer vervolgacties uitgezet bij Ziggo (vanwege schade aan de voedingskabel). Het is dus nog altijd een lopend issue waar aan wordt gewerkt. 

Reputatie 2

Ok wel vind ik dat ziggo dat wel even had moeten melden en de storingdatum had moeten aanpassen als ik hier niets had gevraagd wist ik niets. Maar is er bekend wanneer de reparatie aan de voedingskabel wordt opgepakt? Mvg

Reputatie 2

Oke, ik heb reactie. Al kan ik me voorstellen dat je hier nog steeds weinig aan hebt. 

De monteur die destijds bij jou aangaf dat er iets niet in orde was in de bekabeling buiten heeft een ticket aangemaakt. Hierop zijn werkzaamheden geweest. Dat is nu wel afgerond, maar nu zijn er weer vervolgacties uitgezet bij Ziggo (vanwege schade aan de voedingskabel). Het is dus nog altijd een lopend issue waar aan wordt gewerkt. 

Lycke, 

Kan je achterhalen of er al een planning is voor de reparatie van de voedingskabel?

Mvg. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk dat @Lycke Ziggo erg druk is met diverse lopende zaken, waardoor je niet direct een reactie kunt verwachten.

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk dat@Lycke Ziggo erg druk is met diverse lopende zaken, waardoor je niet direct een reactie kunt verwachten.

Ze zal zeker reageren als ze daar de kans voor ziet/iets bekend is. Maar inderdaad, ze heeft meer te doen en kan dus niet overal tegelijk zijn. Maar ik snap het ongeduld van @sly wel...

Reageer