ThomasB

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen geluid bij GoT se08e1

alle andere zenders geven gewoon geluid, behalve GoT se08e1.
ik zag in een forum voorbij komen dat de de stekker eruit moet halen van de box en dan weer aansluiten. dit werkt niet voor mij. tevens het uitschakelen van dolby digital( dit is geen mogelijkheid)
Help!
4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Welke Box?
Er zijn zoveel verschillende in omloop bij Ziggo klanten. In je Community profiel vermeld je ook niks over de Box die je hebt.

alle andere zenders geven gewoon geluid, behalve GoT se08e1.

Bedoel je hier dat andere afleveringen van GoT het wel goed doen?
Zo nee, test dan een andere aflevering. Wat levert dat op?

Afleveringen van GoT etc zijn geen zenders, overigens, maar streams die op verzoek (On-Demand) naar je toe komen over het Internet. Dat kun je niet vergelijken met kijken naar Live-uitzendingen op de Coax-kabel van de zenders in de TV Gids.

Als andere afleveringen wel ok zijn, dan kan er iets aan de hand zijn met de bron van s08e1. Dat zou dan moeten worden gefixed door Ziggo. Maar............
Heb hem zojuist getest via Ziggo Go: prima geluid.
Een probleem met de bron van s08e1 is er dus niet.
ThomasB
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via Ziggo go streamen, dan doet het geluid het wel. (Ik ben een UPC Mediabox het)
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik snap nog niet helemaal wat je hebt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/

Op mijn vragen:
Bedoel je hier dat andere afleveringen van GoT het wel goed doen?Zo nee, test dan een andere aflevering. Wat levert dat op?

gaf je geen antwoord. Dat is wel de bedoeling.

Hoe dan ook: geef de Box zonodig eens een Power Cycle (spanning er 30 sec vanaf).

Laatste redmiddel: Factory Reset.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey ThomasB . Welkom hier!
Er zitten hier onwijs veel andere klanten die jou heel graag verder helpen. Super dat je hier je verhaal neerlegt, dus ^^.

Om je verder te kunnen helpen, hebben we wel informatie nodig. Op dit moment is alles helaas nog niet duidelijk. Ik zeg altijd "liever te veel details, dan te weinig".

Nu zijn we inmiddels een paar dagen verder. Is het allemaal al opgelost, of nog niet? Zo ja; kan je met ons delen wat voor jou de oplossing geweest is? En zo nee; heb je dan wat meer informatie voor ons? :-). Hopelijk tot snel!

Uitgelicht topic