Beantwoord

Foutmelding "itv 587"

  • 21 maart 2019
  • 9 Reacties
  • 657x Bekeken

Hallo, dit topic is al eens eerder besproken en begreep dat het via de moderator is opgelost!?
hopenlijk. Lukt het bij mij nu ook! Alles en iedereen bij Ziggo heeft er "zijn plasje overheen gedaan" maar eind vh liedje: ander kastje met ander(lees: duurder abb.!)
icon

Best beantwoord door Willem-A 22 maart 2019, 12:39

Dag @Wim tegelen

heb je hier al gekeken?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/ITV-587-melding/
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag @Wim tegelen

klasse dat het weer voor elkaar is en dank voor de terugkoppeling.

Veel kijkplezier maar weer.
Het is echt niet te geloven: heb de eerste link van Willem-A gevolgd en wat blijkt:ALLES FUNKTIONEERT! Allen bedankt voor meedenken!
Maar wat een slechte info vanuit de helpdesk!
Reputatie 7
In het verleden is deze melding vaak opgelost door de zenders opnieuw op te halen of de netwerkinstellingen in je mediabox opnieuw in te stellen. Zou je de mediabox eens kunnen herinstalleren, @Wim tegelen ? 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Voorts is er nog dit: https://community.ziggo.nl/search?q=itv%20587

Maar destijds kon je het eigenlijk niet zelf oplossen. Dat kan nu soms/vaak? door jezelf worden opgelost.
Reputatie 7
Badge +19
Dag @Wim tegelen

heb je hier al gekeken?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/ITV-587-melding/
Hoi, ben blij dat er zo snel wordt gereageerd!
Kijk via Humax 5200(bruikleen via Ziggo)
Wifi-signaal.
Heb met diverse personen vd helpdesk alle stappen doorgenomen. Muv aansluiten internetkabel. Tevens vorige week monteur hier gehad die internetverbinding heeft gecheckt. Deze is oke! Opm. Van hem bij de foutmelding:" zit niet in je abb.".( wel dus!:
Reputatie 7
Hey @Wim tegelen . Welkom hier!
ITV-587 is in vorige topics door veel verschillende dingen veranderd. Om de oplossing voor jou te vinden, hebben we iets meer informatie nodig.

Op welke manier kijk je tv? (Mediabox/CI+ module? Welk merk/modelnummer?)
Op welke manier is je tv/mediabox met het internet verbonden?
Wat je heb je precies allemaal al gedaan qua reset, instellingen en dergelijke?

Tot snel!
Inderdaad Willem. Ik zag wat dingetjes over deze foutmelding.
https://community.ziggo.nl/search?q=itv%20587

Er is een Ziggo Communty Moderator nodig. Bv Michael, die je een extra alert gaf.
Wat die dan gaat doen, is me niet helemaal duidelijk uit de Topics.
Het helpt wel, lijkt het.

Ik geef een alert aan het Moderatoren Team.
Dan komt iemand sneller langs dan normaal. Hoop ik.
@Wim tegelen
Even geduld.

Gr Han
Reputatie 7
Badge +19
De vraag is me nu niet geheel duidelijk, maar het lijkt me goed als @Michael Ziggo hier even naar kijkt.