Martton

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding 7010 op Mediabox XL

wij kunnen onze mediabox gebruiken en krijgen deze foutmelding 7010 !!
zoals aan gegeven, hebben we een harde reset, kwartiertje gewacht, kabels opnieuw aan gesloten ed maar niks helpt! De signaalsterkte staat op zwak maar hoe ik dit op moet lossen kan ik niet terug vinden?
1 Reactie 1
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Martton , welkom hier!

Ik kan mij voorstellen dat die foutcode je vreselijk in de weg zit. Die hoort daar ook niet huis en ik help je dan ook graag om deze uit de weg te ruimen, zodat je straks weer lekker tv kunt kijken.

De foutcode 7010 geeft aan dat de Mediabox XL geen verbinding kan maken met de App Store. Je hebt zelf de foutcode al opgezocht en de nodige dingen uitgeprobeerd om alles weer aan de praat te krijgen, maar dit heeft nog niet geholpen. Het lijkt mij dan ook goed om verder te gaan testen.

Ik zou je willen vragen om je Mediabox XL via de stappen van dit stappenplan aan te sluiten. Onder het kopje "Controleer je hoofdaansluiting" staan 4 stappen beschreven om je box rechtstreeks op het netwerk van Ziggo aan te sluiten. Wanneer je de box zo hebt aangesloten, moet je gelijk beeld krijgen en moet het ook mogelijk zijn om via On Demand of Replay TV iets af te spelen.

Laat je mij weten hoe dit is gegaan? :relaxed:

Uitgelicht topic