Beantwoord

Foutcode iTV-150

• 17 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Sinds 2 dagen krijg ik de foutmelding iTV-150 op mijn HUMAX 5300 box als ik interactieve TV opstart.

Ik heb volgens mij nu al het mogelijke geprobeerd (oplossingen die ik hier heb gelezen, stappenplannen doorlopen), maar tevergeefs... Wat kan ik nog meer doen?

icon

Best beantwoord door Willem-A 17 oktober 2020, 22:56

Ja, wat is er @Tom. ? hahaha

@Kaatje333 probeer dit eens:

Schakel het modem even uit (stroomloos). Doe dat tevens met de Humax. Schakel de Humax na een tiental minuten weer in en voer meteen een fabrieksreset uit, waarna je deze geheel opnieuw installeert. Daarna schakel je deze uit en start het modem op. Als deze geheel is opgestart, schakel je de Humax in.

Werkt het nog niet, dan meteen wat vragen:

Werk je met een dongel in de Humax? Zo ja, sluit deze dan eens bedraad aan als test. Is overigens ook het best.

Voor wat betreft een dongel: Daaraan kun je een klein stukje kabel bevestigen zodat je deze even op een iets andere plek kan plaatsen. Tussen kabels wil deze soms dienst weigeren.

-->Ook kan het issue nog vanuit Ziggo komen. Dat moet @Gianna Ziggo waarschijnlijk wel kunnen zien.<--

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Willem-A 

Reputatie 7
Badge +19

Ja, wat is er @Tom. ? hahaha

@Kaatje333 probeer dit eens:

Schakel het modem even uit (stroomloos). Doe dat tevens met de Humax. Schakel de Humax na een tiental minuten weer in en voer meteen een fabrieksreset uit, waarna je deze geheel opnieuw installeert. Daarna schakel je deze uit en start het modem op. Als deze geheel is opgestart, schakel je de Humax in.

Werkt het nog niet, dan meteen wat vragen:

Werk je met een dongel in de Humax? Zo ja, sluit deze dan eens bedraad aan als test. Is overigens ook het best.

Voor wat betreft een dongel: Daaraan kun je een klein stukje kabel bevestigen zodat je deze even op een iets andere plek kan plaatsen. Tussen kabels wil deze soms dienst weigeren.

-->Ook kan het issue nog vanuit Ziggo komen. Dat moet @Gianna Ziggo waarschijnlijk wel kunnen zien.<--

@Willem-A Bedankt voor je snelle reactie. Deze oplossing heb ik hier eerder gelezen en ook al geprobeerd, maar helaas.

@Tom. Bedankt voor de tag.

Reputatie 7
Badge +19

Dag @Kaatje333 

het is een vervelende fout, want vaak ontstaat het bij Ziggo en is het ook ineens weer opgelost. Ik probeer dan ook doorgaans van alles, maar dat heeft lang niet altijd effect. Maar het is natuurlijk erg vervelend als dit je treft. 

Er moet dus even een moderator aan te pas komen om te zien wat er achter de schermen gebeurt. Nu was @Gianna Ziggo al genoemd, maar het kan ook een ander zijn die dit oppakt en ik hoop dat dit snel gebeurt zodat je weer probleemloos gebruik kan maken van I-TV.

Reageer