Patriciatje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 1201 Extra Mediabox XL

Hallo,

Wanneer we de Extra Mediabox XL aanzetten, dan geeft deze wekelijks (met tijden dagelijks) foutcode 1201. Na het uitzetten van de Mediabox XL en de Extra Mediabox XL werkt het (bijna) altijd weer, maar dit moet toch niet (zo vaak) nodig zijn!
We hebben dit al zo vaak gemeld bij Ziggo ook zijn er al diverse monteurs geweest, maar het probleem blijft!

Heeft iemand hier een oplossing voor? Dit is zo vermoeiend!
1 Reactie 1
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Patriciatje welkom op de Community! De verbinding tussen de Mediabox XL en de Extra Mediabox XL kan geplaagd zijn. 1201 wijst op probleem met de coax verbinding tussen die 2 boxen. En die is lastig om perfect te krijgen ook al heb je goede kabels en splitters en versterkers dan kan het nog steeds haperen. Het zijn onze monteurs die daar het beste wat aan kunnen doen, helaas is dat niet gelukt. We zijn inmiddels helemaal van de Extra Mediabox XL afgestapt, onder andere omdat die verbinding techniek niet goed bevalt.

Kijk hier voor oplossingen over deze foutcode. Ik denk dat je de box het beste met een internet kabel aan elkaar kan koppelen. Ik hoop dat andere Community leden ook met goede tips komen voor je.

Uitgelicht topic