A3aan79

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes

Filteren van zenders tijdens zappen met de Mediabox Next

Als ik aan het zappen ben, zie ik ook zenders voorbij komen die niet in m'n abonnement zitten.
Er staat me bij dat de Horizon deze zenders oversloeg en meteen naar de eerst beschikbare zender ging.
Hoe zit dat op de Next? Kan dat ergens ingesteld worden of wellicht met een update?
Vind het nogal irritant dat je daar doorheen moet zappen...

Off topic: het lukt me overigens ook niet om tags in te stellen bij dit bericht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
A3aan79 wrote:
Als ik aan het zappen ben, zie ik ook zenders voorbij komen die niet in m'n abonnement zitten.
Er staat me bij dat de Horizon deze zenders oversloeg en meteen naar de eerst beschikbare zender ging.
Hoe zit dat op de Next? Kan dat ergens ingesteld worden of wellicht met een update?
Vind het nogal irritant dat je daar doorheen moet zappen...

Hi Adriaan, wat je zegt klopt als een bus. De Mediabox XL (Horizon) slaat zenders die niet in je pakket zitten automatisch over en de Mediabox Next doet dat niet bij het zappen. Ik weet dat deze klacht ook al ter sprake is gekomen bij één of meerdere testers en er wordt naar gekeken door de ontwikkelaars. Ik zal het namens jou opnieuw onder de aandacht brengen!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Op de Next kan je de kanalen instellen op mijn Favorieten dan zapt ie alleen de kanalen langs die je hebt opgegeven
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Favorieten kan je vinden door op Home (Huisje) te drukken, dan naar tandwiel rechts en dan zie op eerste tabblad Profielen en daar staat Beheer je Favoriete Zenders hier kan je deze toevoegen.

In dit topic Mediabox Next
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Op de Next kan je de kanalen instellen op mijn Favorieten dan zapt ie alleen de kanalen langs die je hebt opgegeven


De favorieten ken ik wel... Maar ik wil gewoon als ik aan het zappen ben langs ALLE zenders, en dus niet alleen mijn favoriete zenders, geen zenders tegenkomen die niet in mijn pakket zitten.
Oplossing zou zijn alle zenders in de favorietenlijst te zetten, maar ja..dat zijn niet mijn favoriete zenders 🙂
Maar klopt mijn beeld dat de HB deze zenders wel overslaat?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De HB slaat deze zenders over maar dat doet de Next ook als je deze in je favoriete zet, slaat hij de niet gewenste zenders over, zelfde als bij de HB.
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
Nogmaals, ik wil ze dus niet in mijn favorietenlijst zetten. Dat had ik op de HB ook niet.
De favorietenlijst is alleen voor m'n favoriete zenders.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dan zit er niks anders op het zo te laten, wat jij wilt gaat helaas niet op de Next. Misschien komt dat nog in de toekomst met software update.
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
Lycke Ziggo Weet jij of dit nog met een update gaat komen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
In dit filmpje komen persoonlijke profielen voorbij, mogelijk wordt dat je oplossing in de toekomst op 43 seconden:

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
A3aan79 wrote:
Als ik aan het zappen ben, zie ik ook zenders voorbij komen die niet in m'n abonnement zitten.
Er staat me bij dat de Horizon deze zenders oversloeg en meteen naar de eerst beschikbare zender ging.
Hoe zit dat op de Next? Kan dat ergens ingesteld worden of wellicht met een update?
Vind het nogal irritant dat je daar doorheen moet zappen...

Hi Adriaan, wat je zegt klopt als een bus. De Mediabox XL (Horizon) slaat zenders die niet in je pakket zitten automatisch over en de Mediabox Next doet dat niet bij het zappen. Ik weet dat deze klacht ook al ter sprake is gekomen bij één of meerdere testers en er wordt naar gekeken door de ontwikkelaars. Ik zal het namens jou opnieuw onder de aandacht brengen!
Lampje74

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@A3aan79 Baal je niet als een stekker dat de favorieten lijst de kanalen hernummerd?
Zeker als je de totale lijst als ook een favorieten lijst beide gebruikt?
Ik baal er wel van. Mijn Humax ontvanger laat de nummers ongemoeit in de favorietenlijst. Vind ook dat dat zo hoort.
Graag had ik hier een update voor gehad. Keuze tussen wel/niet her nummeren van de kanaal nummers.

Uitgelicht topic